The_KeeperBoy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Lägger min röst på Kobbe. Groove Street 4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vote: Umberto Det är ett otroligt STARKT motiv där asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Vote Tux. riktigt snygg bild plus att groove street e nostalgiskt som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jazz Ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Phew! Fått en röst. Var rädd att jag icke skulle få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tack! Din bild var jäkligt mycket snyggare än min (bakgrundsbild nästa!), men det var inte nostalgi för mig. Nostalgi för mig vore nog... "Are you going to San Fiero?"-uppdraget, precis när SF tornar upp sig i horisonten Läckert värre: Jag är hedrad och smickrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Passar på att tacka alla som röstat på mig, ni har alla fått en speciell platts i mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Varför jag inte kan rösta på Groove-street bilderna är för att de får mig att tänka på det (för mig) negativa med San Andreas; ''Gangsta upplägget'' och ghettostilen. Personligen är det fyfan för mig. Tur att San Fierro & Las Venturas fanns San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Passar på att tacka alla som röstat på mig, ni har alla fått en speciell platts i mitt hjärta. Hä-ho-hu-hurrrrmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Hä-ho-hu-hurrrrmmm... Fem röster är fler än fyra röster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Fem röster är fler än fyra röster! Du har väl inte röstat på dig själv ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tux fuskare! Fuxskare! Tuxskare! Röstade på Tux... . Jag säger bara n00b, . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag säger bara n00b, . Asså omg, du verkar tro att det är du som bestämmer reglerna . Jag frågade ju VickeX om jag fick använda bilden och han sa Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 ...han sa Ja. Teksformatering er kewl... Men han har rätt, Jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 IT WAS A JOKE!!!!!! Herregud, jag skojjade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 IT WAS A JOKE!!!!!! Herregud, jag skojjade. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Umberto! Men om jag hade varit med hade jag vunnit.. min var superfin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 VOTE: Henkibojj om jag var med så skulle jag också, definitivt tagit en bild på cykeln i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 VOTE: Henkibojj om jag var med så skulle jag också, definitivt tagit en bild på cykeln i början av spelet. Tackar! Märk väl att jag fick med Tahoman i bakgrunden, så även ens allra första möte med Ballas är med i nostalgibilden. Inget är lämnat åt slumpen i denna bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag fick med 5 fåglar och en skitfin utsikt som man aldrig kommer att glömma. :'( Kewl stämning nu med flera 5'issar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts