VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Välkommen till DAZ POLL. Rösta på bilden ni tycker är snyggast och passar bäst in på temat - LÄS MOTIVERINGARNA! RavenE Länk: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zkSTOCiholaq.jpg Motivation: Kommer att minnas det där uppdraget ett bra tag framöver. Just den delen då polisen sitter på motorhuven och helikoptern tiltar framåt och flyger mot bilen. Sista "scenen" i uppdraget är också minnesvärd: Bilen flyger igenom reklamskylten och landar på en långtradare med bensin. Kobbe Länk: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1dSzsE0fUSOG.jpg Motivation: Groove kommer ingen att glömma ... GTA_Player Länk: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/Jv3wtPK09vlj.jpg Motivation: Vem kommer någonsin glömma sitt andra hem Grove Street, Grove Street 4 Life Tux Länk: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/Vsyg315ilTfc.jpg Motivation: Den här platsen på bilden kommer man alltid att minnas om man spelat Grand Theft Auto San Andreas. Det är nämligen Groove Street, där man började för första gången i spelet. Jazz Länk: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/94THt7U5qwek.jpg Motivation: Vem kan någonsin glömma den ljuva sommaren, den varma sommaren då du satt där, brevid datorn och startade upp San Andreas för första gången! Du såg introt, sen såg du, CYKELN! VickeX Länk: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/nvu4RjBqtt3W.png Motivation: Countryside, att åka omkring, titta på naturen. På det viset man i GTA aldrig gjort förr. En minnesvärd entré för naturen i GTA-Serien! Henkibojj Länk: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/3GSTQwwQIqTB.jpg Motivation: För första gången i GTA-serien får man sätta sig på en BMX-cykel, och det är alltid speciellt med den första sekunden man själv får styra i ett GTA-spel man väntat på länge. Att stämningen höjs av att se den härliga, orange himlen kasta skuggor över Los Santos smutsiga bakgator gör inte det första intrycket sämre. Umberto Länk: http://pici.se/pictures/XrbwLG.jpg Motivation: Rullstolen vid sjön är nostalgisk eftersom den är så gåtfull. Alla som har spelat SA har sett den och de flesta har funderat över varför den står där på bryggan. Den ser väldigt malplacerad ut. Trots att den inte spelar någon som helst roll i spelet är rullstolen en central, mystisk och nästan läskig punkt i San Andreas landsbygd. Lycka till allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Tux fuskare! Fuxskare! Tuxskare! Röstade på Tux... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 RavenE's bild funkar inte. Trist för honom, om han tagit bort den eller någonting. Länken är korrekt och beffo funkar (nästan alla andra bilder är uppladdade där), så det kan inte vara felet. Trist för honom iaf. Tycker ni andra kan vänta med att rösta tills hans bild kommit upp, på något sätt. Men annars kanske han får skylla sig själv? För länken fungerade förut... Jag ska rösta senare. Sjuk och trött som jag är ska jag nog gå och sova nu. Godnatt allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Rensade bort bilder på mitt konto på Beffo, råkade nog ta bort den också. Dessvärre formaterade jag datorn igår natt, och där hade jag bilden. Men! Som tur är gjorde jag backup på nästan allt innan, och titta vad jag hittade på min externa hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okay. Jo om nu folk kollar hit ner innan dom röstar, för alla röster verkar försvinna om man editerar en post, så det tänker jag inte riskera. Tyvärr! Vet fortfarande inte vem jag ska rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Men visst går det att ändra länkarna i själva posten utan att pollen förstörs? Vote: Henkibojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vote: Tux, Den var mycket snyggare än min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Men visst går det att ändra länkarna i själva posten utan att pollen förstörs? Vote: Henkibojj. Nej, tror icke det. Ändrade en post i en annan poll utan att röra någonting som hade med pollen att göra men pollen resettades ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nej, tror icke det. Ändrade en post i en annan poll utan att röra någonting som hade med pollen att göra men pollen resettades ändå. Äsch då. Kan ingen mod ändra posten utan att det nollställs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Äsch då. Kan ingen mod ändra posten utan att det nollställs? Vet icke... Vote: Henkibojj (Tyckte faktiskt att min egen bild var snyggast ) Redigerad 1 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Vad händer om det resetas? Alla kan rösta om isåfall, blir ju bara rättvisare. RavenE kommer back in game då!! Vöot: Trombonhuvud! (Jazz) Synd att San Andreas inte är så detaljerat... Då hade nog nästan alla röstat på dig. Redigerad 1 maj, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad händer om det resetas? Alla kan rösta om isåfall, blir ju bara rättvisare. RavenE kommer back in game då!! Vöot: Trombonhuvud! (Jazz) Synd att San Andreas inte är så detaljerat... Då hade nog nästan alla röstat på dig. Nej, dom som röstat kan inte rösta om. Och det står fortfarande att si och så många personer har röstat. Men procenträkningen och rösterna försvinner på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vet inte eftersom RavenE bild inte gick att se, men just nu lägger jag nog min röst på Tux eller Jazz eller Umberto. Hmm! De får bli Jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Vet inte eftersom RavenE bild inte gick att se, men just nu lägger jag nog min röst på Tux eller Jazz eller Umberto. Hmm! De får bli Jazz. Min bild ligger i fjärde posten uppifrån. Råkade ta bort bilden från mitt konto på Beffo. Redigerad 1 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vote: Henkibojj. Den känns mest nostalgisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Min röst går till trombonskallen (Jazz) Den kändes mest nostalgisk enligt mig. Om jag hade ställt upp själv så hade det nog blivit med en liknande bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nej jag glömde ju den här tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) My vote goes to....Jazz Redigerad 1 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Vote: Henkibojj. Den känns mest nostalgisk. Tack! Din bild var jäkligt mycket snyggare än min (bakgrundsbild nästa!), men det var inte nostalgi för mig. Nostalgi för mig vore nog... "Are you going to San Fiero?"-uppdraget, precis när SF tornar upp sig i horisonten Läckert värre: Redigerad 1 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Umberto.Varför? Jag har ägnat mycket tid vid att vara vid stugan/huset vid Palomino Creek. Jag har knullat horor I min BMW på Hanky Panky Point. Vet inte varför jag spenderade massor av tid vid Palomino Creek. Det är ett läskigt ställe; Kyrkogården, flygandebuggubben, Percy, rullstolen och det där satans eviga droppande ljudet från den (som irnosikt nog tros vara sperma enligt vissa forumiter). Tråden går för övrigt att nå här!. Grand Theft Auto: Memories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts