wilmas_matte Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jo.. Jag har sökt på detta forum samt på Google men finner ej svar. Kanske någon på detta Forum vet och kan hjälpa? Jag vill att CJ ska kunna bli "fire proof" dvs tåla elden. Om man inte orkar spela 12 levels på brandbilen finns det då något fusk att knappa in som hjälper? Fusket ska vara till PS2 förresten... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Här kanske du hittar något som faller dig i smaken. http://www.gtanytt.se/?page=sapscheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Här kanske du hittar något som faller dig i smaken. http://www.gtanytt.se/?page=sapscheats Nja, vet inte än. Kanske odödlig funkar men det var väl inte riktigt det jag var ute efter. Vad vet jag det kanske inte ens finns något fusk så att CJ blir eldsäker? Men tack för tipset ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nja, vet inte än. Kanske odödlig funkar men det var väl inte riktigt det jag var ute efter. Vad vet jag det kanske inte ens finns något fusk så att CJ blir eldsäker? Men tack för tipset ändå! Blir han inte eldsäker om man klarar brandmannsuppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jo.. Jag har sökt på detta forum samt på Google men finner ej svar. Kanske någon på detta Forum vet och kan hjälpa? Jag vill att CJ ska kunna bli "fire proof" dvs tåla elden. Om man inte orkar spela 12 levels på brandbilen finns det då något fusk att knappa in som hjälper? Fusket ska vara till PS2 förresten... Tack på förhand! Blir han inte eldsäker om man klarar brandmannsuppdragen? Läs innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Läs innan. Redigerad 3 maj, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzniak Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jo.. Jag har sökt på detta forum samt på Google men finner ej svar. Kanske någon på detta Forum vet och kan hjälpa? Jag vill att CJ ska kunna bli "fire proof" dvs tåla elden. Om man inte orkar spela 12 levels på brandbilen finns det då något fusk att knappa in som hjälper? Fusket ska vara till PS2 förresten... Tack på förhand! Kolla på fuska.nu, ska finnas ett fusk som heter "nästan odödlig" då CJ tål fire and bullets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Kolla på fuska.nu, ska finnas ett fusk som heter "nästan odödlig" då CJ tål fire and bullets. Dra inte upp gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pukzig Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 om du vill tåla eld slå in den här koden när du spelar:baguvix de är odödlig oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Dra inte upp gamla trådar. *Report* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts