Zack Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Här är ett mysigt rum där alla forumiter kan mysa. Omysiga personer är inte välkomna. Jag myser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag myser också Inte för att jag riktigt kan se något riktigt syfte med tråden. Men, men. RANDOM LOVE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag myser också Inte för att jag riktigt kan se något riktigt syfte med tråden. Men, men. RANDOM LOVE! Syftet är att alla ska kunna slappna av och vara trevliga. En tråd där man inte får bråka. Bara vara snäll Dessutom är moderatorerna borta. Jag blir nog bannad sen, har nog fullt med varningar. Då visar de bara att de inte är mysiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Syfter med tråden är soft, men frågan är om du bryter mot regeln som knappt existerar, att skapa onödiga trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Syfter med tråden är soft, men frågan är om du bryter mot regeln som knappt existerar, att skapa onödiga trådar. Folk startar ju onödiga trådar hur som helst utan att de blir låsta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) P-C surfar in på mysvågorna ... Det här kommer kosta dig en redig varning, Zack. Jag vill nog inte skriva här mer .. annars väntar ännu en sex månaders bann EDIT: LSD är en jävla mysdrog. Redigerad 30 april, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 P-C surfar in på mysvågorna ... Det här kommer kosta dig en redig varning, Zack. Jag vill nog inte skriva här mer .. annars väntar ännu en sex månaders bann EDIT: LSD är en jävla mysdrog. Det är det värt Jag ska nog lämna forumet ändå. Även om man är borta ett halvår och kommer tillbaka så snackar alla om samma saker, då startar man en bra tråd och då blir det bann för alltid : / Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Det är det värt Jag ska nog lämna forumet ändå. Även om man är borta ett halvår och kommer tillbaka så snackar alla om samma saker, då startar man en bra tråd och då blir det bann för alltid : / Nej lämna inte! :'( :'( Kommer sakna dina kramar. Men visst, forumet kommer aldrig ändras. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag myser med er forumiter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nej lämna inte! :'( :'( Kommer sakna dina kramar. Men visst, forumet kommer aldrig ändras. Du kan få krama en nalle jag hittade istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Kommer ihåg förra Valborg när jag kom hem totalt dynrak och startade fyllensacktråden.. heh, den togs bort ganska snabbt ^^ Men SHH, nu ska jag inte skriva mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Får jag mysa med er? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Det är mysigt att mysa såhär på måndagsnatten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Fan vad mysigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Ni två, Zack och P-C, måste vara de skönaste, mysigaste människorna jag nånsin träffat på nätet Älskar att mysa här med er Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hur mysigt är det inte att sitta med Billie the Vision & The Dancers och den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Är inte riktigt på myshumör... Men mys på er bara för GTAsajten är ganska mysigt... Mys på er alla... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Lite av en spamtråd, men en bra ide bara den inte spårar ur. Här kan man ju posta lite allmäna grejer och diskutera sådant som inte platsar i en egen tråd. Hoppas alla har haft en mysig valborg och inte druckit för mycekt! Ska jobba imorgon >< tyck synd om mig. Ha det gott alla/Vice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Katter är mysiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Väldig mysig valborg , och rolig Jäääte många snygga tjejer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts