pillipossa Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Tror inte första världskriget skulle vara någon höjdare. Skyttegravskrig. Skulle dock vara roligt att spela fotboll mot Tyskarna på julnatten. Btw, när man ställer in grafiken på COD (1 och United Offensive)så finns det typ Low, Normal, High och Extra. Vad menas med extra? Är det högsta hönset? Jepp, det verkar vara ''Full'' grafik. Ny Sida Redigerad 24 maj, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Bump!! Nu är det inte långt kvar till relesen av detta efterlängtade spel. Spelet släpps 9:de November men redan nu har en Xbox exklusiv multiplayer beta genomförts. Är det någon som har deltagit i betan och kan ge sin bild av spelet? Sedan verkar det som att yahoo games kommer att släppa ett demo av singel player delen den 11 oktober. Själv ser jag detta som ett bra tillfälle att testa om datorn klarar av detta spelet, dock tycker jag att det är synd att de inte släpper ett multiplayer demo, med tanke på att CoD i första hand är ett multiplayer spel. Länk till demot:http://videogames.yahoo.com/events/call-of...-central/532901 Trailers till spelet:http://www.gametrailers.com/game/4735.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Bump!! Nu är det inte långt kvar till relesen av detta efterlängtade spel. Spelet släpps 9:de November men redan nu har en Xbox exklusiv multiplayer beta genomförts. Är det någon som har deltagit i betan och kan ge sin bild av spelet? Sedan verkar det som att yahoo games kommer att släppa ett demo av singel player delen den 11 oktober. Själv ser jag detta som ett bra tillfälle att testa om datorn klarar av detta spelet, dock tycker jag att det är synd att de inte släpper ett multiplayer demo, med tanke på att CoD i första hand är ett multiplayer spel. Länk till demot:http://videogames.yahoo.com/events/call-of...-central/532901 Trailers till spelet:http://www.gametrailers.com/game/4735.html Finns det ett demo till pc??? vaaarrrrrrrrtttttttt??? jag hade betan och det ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Finns det ett demo till pc??? vaaarrrrrrrrtttttttt??? jag hade betan och det ägde! Sedan verkar det som att yahoo games kommer att släppa ett demo av singel player delen den 11 oktober. Länk till demot:http://videogames.yahoo.com/events/call-of...-central/532901 Ibland så är det bra att kunna läsa, ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Demot av CoD 4 släpps på torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Systemspeccsen då? Måste ju se om det blir något att lira i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Vet inte om någon sagt det men jag läste de första inläggen där folk klagade på att de släpper spelet för nära 3an. Anledningen är att 3an utvecklades av ett annat företag som jag inte vet namnet på då Activision äger rättigheterna till namnet Call of Duty och vill käna mera pengar på WW2-CoD. Att 3an sedan blev bra är en annan sak. Alltså har Infinity Ward jobbat med spelet sedan de avslutade 2an. Redigerad 8 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 För er som väntar på demot idag så kommer det 18.00 på Yahoo för de som är medlemmar :mf_doof:För er som väntar på demot idag så kommer det 18.00 på Yahoo för de som är medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Är det andra som har problem med att ladda ner demot av CoD 4? ja får bara We're sorry, but the content you have attempted to access is age restricted. Fast ja är inloggad. Nån som vet hur ja ska fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Är det andra som har problem med att ladda ner demot av CoD 4? ja får bara We're sorry, but the content you have attempted to access is age restricted. Fast ja är inloggad. Nån som vet hur ja ska fixa det? Dålig på engelska eller? Du är för ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dålig på engelska eller? Du är för ung. Ja såg det nu ja kollade inte någa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Varför finns det två CoD 4 trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Min ville inte heta duga. Plus att jag hade fel på första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Min ville inte heta duga. Plus att jag hade fel på första inlägget. Vilken tur då att vi fick en ny och tuff tråd då'rå. Eftersom att du hade fel på första inlägget. Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts