gta_player Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Panik Norman Virus Control tjuter som en stucken gris och jag får upp ett medelande fönster (se nedan). Men det går enbart att trycka på Hjälp och Stäng. När jag trycker på stäng så kommer samma ruta upp igen. Vad ska jag göra för att bli av med detta? Tacksam för snabb hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Ta bort dek kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Ta bort dek kanske? Tack Einstein, det var det jag ville ha hjälp med. Hur tar jag bort det? Är systemåterställning det enda alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Tack Einstein, det var det jag ville ha hjälp med. Hur tar jag bort det? Är systemåterställning det enda alternativet? Felsäkert läge borde funka, annars finns det speciella program för sånt här, kan dock inget på rak arm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Installera ett bra virusskydd. Är ju nästan brott att kalla Norman ett virusskydd. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 I och med att den ligger i windows-mappen måste du starta om i felsäkert läge och ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Byt Virus skydd!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag tycker att det är till stor hjälp att skriva"Byt virus skydd" etc när ni inte skriver vad jag ska byta till. Men jag har löst problemet med en systemåterställning. Lås tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag tycker att det är till stor hjälp att skriva"Byt virus skydd" etc när ni inte skriver vad jag ska byta till. Men jag har löst problemet med en systemåterställning. Lås tråden NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 NOD32 Ska testa det, tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts