Ceone Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag kan inte se den lilla bilden brevid namnen om man är online eller offline. Vad behöver jag ladda ner för program/script för att kunna se det? Jag kan heller inte se "Inser link" bilderna etc. Vad ska jag göra för att kunna se det? Se bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Har troligen med javascript att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Har typ ochså sånt där roblem när man ska kolla på bilder ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Har troligen med javascript att göra? Jag laddade ner java på www.java.com men det är ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Testat att rensa cachen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Testat att rensa cachen? Hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hur gör jag det? Jag vet faktiskt inte hur det är i IE7, men det ska vara nånstans under verktyg/inställningar eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 I verktygen ser det exakt likadant ut som på de gamla IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 I verktygen ser det exakt likadant ut som på de gamla IE Okej, ta inställningar -> internetalternativ -> ta bort filer & ta bort cookies Kolla om det gör någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det funkar inte Jag laddade ner FF, då funkade det. Kanske någon inställning i IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts