Siana Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Låt bästa fotografi vinna! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Det stod mellan Spam_Snuten, AngryAxel, Siana och Merkky. Valde till slut Spam_Snuten . Jättefina bilder allihopa! Redigerad 30 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Spajdermän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Vet faktiskt inte hur jag ska rösta. AngryAxels är finast, men den känns mer som en sommarbild än en vårbild. Det finns många som är betydligt mer "våriga", men istället är de inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag funderade på att rösta på mig själv för att trösta mig själv, men så kom jag underfund med att det skulle vara ännu mera patetiskt än ifall jag inte alls får röster, så jag röstade Siana istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jag håller med Tackleberry, men jag röstade på den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Det hära var ju inte bra, jag som knäppt nya kort! Glömde ladda upp! Aja, röstade på AngryAxel, grymt kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Har bestämt mig nu, Bubbli får min röst. Det kanske inte är ett speciellt bra fotografi, men i bilden följer i alla fall reglerna mycket bra genom att visa tydligt vårtema. Ett av de få kort som faktiskt gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Tackleberry får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Håller med Tackle om att Axels inte var supervårig. Men det räckte för mig. Axel Hammarbäck får min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Röstade på Spam_Snuten. Riktigt vårig och fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Hmm. Vad svårt! Men jag röstar på Corleone, jag gillar hans ickeklichéaktiga fotokonst och att bilden inte ser övermanipulerad ut. Hedersomnämnande: (edit: doh! skrev fel..) Redigerad 30 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hmm. Vad svårt! Men jag röstar på Corleone, jag gillar hans ickeklichéaktiga fotokonst och att bilden inte ser övermanipulerad ut. Hedersomnämnande: (edit: doh! skrev fel..) Yay, jag är hedersomnämnd! Tyvärr ger inte det några poäng. Men det är alltid nåt. (Jag manipulerar heller aldrig mina bilder ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Vote: Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Att man alltid missar att anmäla sig. Hoppas på att det kommer en ny tävling snart. Vote: AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det föll på AngryAxel.. Jag tycker att pollen borde utvecklas så att man kunde sätta typ 12 till .. 10 till .. osv. Jag har funderat på att starta en hemsida för just fotto tävlingar.. men vill ju inte lägga ner arbete på något som ingen e interesserad på. Så ni kan ju skriva va ni tycker.. Hadde tänkt att man ska kunna starta tävlingar/ je förslag till admins om tävlingar (kanske lite rörigt om vem som helst kan starta tävling). Och så ska man ha en liten personlig sida där man läger in ifno om vilken kamera man brukar använda och med ett galeri för alla foton som man laddat upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag har funderat på att starta en hemsida för just fotto tävlingar.. men vill ju inte lägga ner arbete på något som ingen e interesserad på. Så ni kan ju skriva va ni tycker.. Hadde tänkt att man ska kunna starta tävlingar/ je förslag till admins om tävlingar (kanske lite rörigt om vem som helst kan starta tävling). Och så ska man ha en liten personlig sida där man läger in ifno om vilken kamera man brukar använda och med ett galeri för alla foton som man laddat upp.. Det vore helt klart intressant att göra en fotosida med ungefär ett sånt här upplägg: http://www.sigoftheweek.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Corleones hade gärna kunnat vara dubbelt så stor. Men den är riktigt söt ändå, så självklart fick den min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Spam_Snuten mycket fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts