Gof Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) www.godlesslimit.co.nr -------------------------------------------- -Music- the Pixies - I Bleed Hawthorne Heights - Pens and Needles Israel Kamakowiwo' ole - Somewhere over the rainbow -------------------------------------------- Okay, some additional information for ya'll, this is our newest video. We worked on it for the last month I think, we did a nice overall job with the stunts, im sure some oldies is in, but they are still good ones. So dont gnag about that. Even though I only has written about 10cm of text, I cant get up with something else to tell you guys, unless you wont me to citate a Harry Potter book or something, ill just post the linklist instead. Enjoy! ------------------------------- High Quality ----------- Filefront (122.8 MB) - ------------------------------- Low Quality ---------- Youtube (Streaming) ------------------------------------------------------------------------- All comments and extra links are appreciated, im gonna render a MQ during the day and upload it to TGA (that means if I can be arsed to) Redigerad 30 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Äntligen! Jag har väntat på den här Dling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Dling Edit:Bra film, bra stunts, bre redigering. Tja, vad ska man säga.. Kanske inget speciellt men den är fortfarande bra... Redigerad 30 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Nja det var ingenting att hänga i julgranen. Säg jag ser den här videon ser jag direkt att ni är copy-cats. Det fanns väl något stunt lite här och var som var godkänt, men det flesta var faktiskt riktigt dåligt. Ni kanske tror att jag har klagat klart nu, men det finns ännu saker som inte var bra. Musiken var tragiskt dålig, passar inte alls in till den här sortens film. Redigeringen var nog den värsta jag har sett på länge, sämre än dom gångerna jag blev störd av APB videos. Det var väl allting då. Hoppas att ni blir bättre i framtiden. -------------------- Skojade! Jag gillade filmen, skön känsla och bra variation på stuntsen. Stunts 8/10 Redigering 8/10 Musiken 8/10 Redigerad 30 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Höhö. FAN! Mitt internet strular som bara fan, kommer ta en timma att ladda ner den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nja det var ingenting att hänga i julgranen. Säg jag ser den här videon ser jag direkt att ni är copy-cats. Det fanns väl något stunt lite här och var som var godkänt, men det flesta var faktiskt riktigt dåligt. Ni kanske tror att jag har klagat klart nu, men det finns ännu saker som inte var bra. Musiken var tragiskt dålig, passar inte alls in till den här sortens film. Redigeringen var nog den värsta jag har sett på länge, sämre än dom gångerna jag blev störd av APB videos. Det var väl allting då. Hoppas att ni blir bättre i framtiden. Elakt skämt... :'( (smygbump) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag tyckte den var grymt bra, lite för kort bara. GiftedMisfit gör förbannat snygga packerbumps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag tyckte den var grymt bra, lite för kort bara. Jag får väl tänka på att göra ett längre skämt tills nästan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag får väl tänka på att göra ett längre skämt tills nästan gång. --- Menade han inte filmen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Hade lite bråttom förra gången jag kommenterade Här kommer en lite längre rewiew: Editing: Snyggt gjort, jag kan inte säga så mycket mer Intro: Gillade inte introt Main: Snygga stunts och snyggr´t editerad, musiken gick inte heller av för hackor Outro: ´Något av de bästa outron jag har sett, väldigt fint jobb Stuntsen var väldigt fina, gillade Gofs och Ghosts, men Slayer hade bara med ett Såg nu att jag hade ett extra tack i slutet, Fuck me im famous Och sorry för alla smajlisar Redigerad 3 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Intro: Gillade inte introt Förstod du vad det handlade om? Ingen har fattat det hittils Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag vill ha mer kommentarer, kritik och allt annat häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag vill ha mer kommentarer, kritik och allt annat häftigt. Iprincip bara jag som inte kommenterat av oss aktiva här i stuntingdelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Iprincip bara jag som inte kommenterat av oss aktiva här i stuntingdelen? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Absolut den bästa film jag sett på väldigt länge! Introt var ju grymt bra, och outrot likaså. Riktigt bra stunts, speciellt Ghosts PTB vid 3.45. Redigeringen sitter som stjärnan i min julgran i alla fall Betyg: 9/10, starkt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts