felshoe Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Godkväll! Jag har fått problem med mitt internet på senaste tiden, eller snarare med mina webbläsare. Ibland slutar dom bara att fungera, och dom är bara allmänt sega. Min MSN funkar alldeles prima, så jag tror inte att det är internet det är fel på. Kan det vara något virus, och hur får jag bort det isåfall? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Testa att installera om din webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag har hört att anti-virusprogram brukar fungera mot virus... Norton (probably not), F-Secure, Nod32, you name it. Sen kan du alltid prova med att installera om webbläsarna? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag kom på att mitt Norton har gått ut, kan bero på det. Jag installerade om Firefox nu, men det gav ingen större verkan ><. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Godkväll! Jag har fått problem med mitt internet på senaste tiden, eller snarare med mina webbläsare. Ibland slutar dom bara att fungera, och dom är bara allmänt sega. Min MSN funkar alldeles prima, så jag tror inte att det är internet det är fel på. Kan det vara något virus, och hur får jag bort det isåfall? Tacksam för svar! Hade samma problem med firefox, testa å köra i felsäkert läget. Wuups gammal tråd, men om du inte har fixat det så kan du testa mitt förslag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Borde nästan reporta detta... Gammal tråd! Redigerad 20 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Wuups gammal tråd, men om du inte har fixat det så kan du testa mitt förslag.. Smart borshan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ingen större skada skedd, kan vara behjälpligt för andra som har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts