kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vadå? Jag nämnde bara två låtar med ett bra band som skulle passa in i IV. Han nämnde Ministry och jag kom att tänka på att de faktiskt är bra. Lilla lilla Kicken Många inlägg som du gjort har den stämpeln på sig. Inte bara jag som vet det. Men nu ska jag själv heller inte börja, ta via msn om jag ens har din eller PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jo jag vet att det stämmer Kicken. Men OT nu: Undrar hur många Radiostationer som kommer finnas i IV? Betydligt fler än i SA hoppas jag. Man tröttnade snabbt på låtarna eftersom man hört dem så många gånger. Vill ha runt en 20 st i IV. Kanske man även ska kunna ladda ner patches med mer musik online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jo jag vet att det stämmer Kicken. Men OT nu: Undrar hur många Radiostationer som kommer finnas i IV? Betydligt fler än i SA hoppas jag. Man tröttnade snabbt på låtarna eftersom man hört dem så många gånger. Vill ha runt en 20 st i IV. Kanske man även ska kunna ladda ner patches med mer musik online? Eller lägga in egen musik kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Eller lägga in egen musik kanske? Inte omöjligt. Kanske överföra från MP3:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Inte omöjligt. Kanske överföra från MP3:n? Med 360 kan man ju lyssna på vilken musik när man vill. Så länge man har den uppkopplad mot sin dator. (och har vilken musik man vill på datorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Hopaps det är litte METAl i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ooh, Roger Waters måste fan vara med! Låtarna ifrån b.la. "The Wall"-konserten är underbara, någon borde iallafall vara med. Och min bror blev förvånad över att jag älskar detta med tanke på att jag är rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Rappare kan lyssna på rock om de vill. Och vise versa. Inget konstigt med det. Men jag vet inte hur mycket rap du lyssnar på i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ooh, Roger Waters måste fan vara med! Låtarna ifrån b.la. "The Wall"-konserten är underbara, någon borde iallafall vara med. Och min bror blev förvånad över att jag älskar detta med tanke på att jag är rappare Du menar Pink Floyd? , ja någon Pink Floyd låt borde vara med, kanske i en liknande kanal som K-DST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Hoppas Pet Shop Boys kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Status Quo - In the Army Now Mike Oldfield - Moonlight Shadow Alphaville - Forever Young Fool's garden - Lemon Tree Within Temptation - What Have You Done 69 eyes - Never Say Die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Det skulle vara trevligt om Lazlow kom tillbaka med V-ROCK och lite retro blandat med nyare metal. Önskelistor följer här: V-ROCK (metal, hard rock) Kiss - Burn Bitch Burn Metallica - Whiplash Megadeth - Sweating Bullets Extreme - Play With Me Faith No More - We Care a Lot In Flames - Take This Life System of a Down - Chop Suey! Guns N' Roses - Paradise City Iron Maiden - The Trooper Korn - Y'all Want a Single Quiet Riot - The Wild And The Young Rage Against the Machine - Bulls on Parade The Darkness - I Believe in a Thing Called Love W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody Van Halen - Fire in the Hole Slipknot - Left Behind Judas Priest - Exciter K-DST (classic rock, hard rock) The Who - Won't Get Fooled Again Black Sabbath - Paranoid Rainbow - Since You Been Gone AC/DC - Who Made Who David Bowie - Young Americans Faces - Stay With Me The Rolling Stones - Sympathy for the Devil Pink Floyd - Another Brick in the Wall (Part 2) Queen - Bohemian Rhapsody Slade - Mama Weer All Crazee Now Status Quo - Whatever You Want Sweet - Ballroom Blitz Led Zeppelin - Immigrant Song Ram Jam - Black Betty Nazareth - Hair of the Dog The Velvet Underground - I'm Waiting for the Man Deep Purple - Hush Emotion 98.3 (rockballader) REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling Gary Moore & Phil Lynott - Parisienne Walkways Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing Alice Cooper - I Never Cry Meat Loaf - I'd Do Anything for Love (but I Won't Do That) Europe - Carrie Paul Stanley - Loving You Without You Now Poison - Life Goes On Cinderella - Don't Know What You Got (Till It's Gone) Whitesnake - Is This Love Starship - Sara Ozzy Osbourne - Dreamer Billy Idol - Eyes Without a Face ZZ Top - Rough Boy Scorpions - You and I Toto - Rosanna Heart - Alone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Det skulle vara trevligt om Lazlow kom tillbaka med V-ROCK och lite retro blandat med nyare metal. Önskelistor följer här: V-ROCK (metal, hard rock) Kiss - Burn Bitch Burn Metallica - Whiplash Megadeth - Sweating Bullets Extreme - Play With Me Faith No More - We Care a Lot In Flames - Take This Life System of a Down - Chop Suey! Guns N' Roses - Paradise City Iron Maiden - The Trooper Korn - Y'all Want a Single Quiet Riot - The Wild And The Young Rage Against the Machine - Bulls on Parade The Darkness - I Believe in a Thing Called Love W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody Van Halen - Fire in the Hole Slipknot - Left Behind Judas Priest - Exciter K-DST (classic rock, hard rock) The Who - Won't Get Fooled Again Black Sabbath - Paranoid Rainbow - Since You Been Gone AC/DC - Who Made Who David Bowie - Young Americans Faces - Stay With Me The Rolling Stones - Sympathy for the Devil Pink Floyd - Another Brick in the Wall (Part 2) Queen - Bohemian Rhapsody Slade - Mama Weer All Crazee Now Status Quo - Whatever You Want Sweet - Ballroom Blitz Led Zeppelin - Immigrant Song Ram Jam - Black Betty Nazareth - Hair of the Dog The Velvet Underground - I'm Waiting for the Man Deep Purple - Hush Emotion 98.3 (rockballader) REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling Gary Moore & Phil Lynott - Parisienne Walkways Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing Alice Cooper - I Never Cry Meat Loaf - I'd Do Anything for Love (but I Won't Do That) Europe - Carrie Paul Stanley - Loving You Without You Now Poison - Life Goes On Cinderella - Don't Know What You Got (Till It's Gone) Whitesnake - Is This Love Starship - Sara Ozzy Osbourne - Dreamer Billy Idol - Eyes Without a Face ZZ Top - Rough Boy Scorpions - You and I Toto - Rosanna Heart - Alone Tror inte det är så stor chans att nån av de där kanalerna kommer med, på tanke att IV utspelar sig i Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Tror inte det är så stor chans att nån av de där kanalerna kommer med, på tanke att IV utspelar sig i Liberty City Ganska stor chans att alla de där kanalerna kommer med med andra namn, att han skrev V-rock, k-dst och emotion var för enkelhetens skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ganska stor chans att alla de där kanalerna kommer med med andra namn, att han skrev V-rock, k-dst och emotion var för enkelhetens skull Härligt att det finns folk med hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Frank Zappa måste lätt vara med! Hans härliga satir passar GTA som handen i handsken. Jag älskar Pink Floyd men tyvärr känns inte dem särskilt mycket GTA.. Kanske "Money" eller, som tidigare nämnt, "Another brick pt II" men det är lite förutsägbart och tråkigt. Pink för mig är typ "Echoes" eller "Astronomy Domine" och dem låtarna är inte GTA för fem öre. Kanske en radiokanal med Vit makt-musik kunde få vara med? Det passar ju ganska bra om man ska göra lite drive-by's i Harlem och Bronx. Och Tom Waits! http://www.youtube.com/watch?v=SZYYwfR2xuc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Foreigner - That was yesterday Dismember - Dreaming In Red / Casket Garden Entombed - Left Hand Path / Stranger Aeons Ozzy - nåt från hans två första solo skivor Danzig - Devil's Plaything / Killer Wolf Skid Row - Slave To The Grind Pantera - Cowboys From Hell / Walk / Mouth For War Alice In Chains - Rooster Jimi Hendrix - Voodoo Child / Hey Joe / All Along The Watchtower Guns N' Roses - You Could Be Mine Thin Lizzy - Cold Sweat Megadeth - In My Darkest Hour W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody / L.O.V.E Machine Redigerad 26 september, 2007 av Wacke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Makke Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Skulle gärna vilja höra lite Glam rock/sleaze gärna en låt av Crashdïet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Detta skulle vara ljuvligt... Radio X (Heavy/Alternative Metal) Soilwork - Strangler Dio - Stand Up and Shout Megadeth - Sweating Bullets Pantera - Cowboys From Hell W.A.S.P. - Tormentor Judas Priest - Painkiller Faith No More - We Care a Lot Anthrax - Indians Korn - Y'all Want a Single In Flames - Take This Life Tool - The Pot Soundgarden - Mind Riot System of a Down - Chop Suey! Alice in Chains - We Die Young Rammstein - Te Quiero Puta Rage Against the Machine - Bulls on Parade Ministry - Jesus Built My Hotrod Metallica - Whiplash Slayer - South of Heaven Killing Joke - Love Like Blood Kiss - God of Thunder Accept - Fast as a Shark Angel Witch - Angel Witch Yngwie Malmsteen - Seventh Sign Slipknot - Left Behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Skön eastcoast hiphop, en solid reggae kanal för en gångs skull, resten be damn, lyssnar ändå inte på något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts