Kiedis Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Borde dom inte släppa en liten preview snart? dom var ju rätt snabba att släppa smakprov när det gällde San Andres. Satt för övrigt och spelade San Andreas i brist på annat, då hörde jag radioprataren i CSR säga "I really hope I can move back to the East Coast and do radio again". Så det är väl inte en omöjlighet att han dyker upp igen (inte för att jag lyssnade så mycket på CSR i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Satt för övrigt och spelade San Andreas i brist på annat, då hörde jag radioprataren i CSR säga "I really hope I can move back to the East Coast and do radio again". Så det är väl inte en omöjlighet att han dyker upp igen (inte för att jag lyssnade så mycket på CSR i spelet) Vad är det för musik som spelas på CSR? Redigerad 2 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Vad är det för musik som spelas på CSR? RnB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 CSR suger. K-DST och Radio-X är det som gäller. Hoppas de har en kanal med 70-tals rock igen. Vill gjärna höra Suffragette City i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 En grovt underskattad artist är Rob White Zombie. Han är stor i USA men ingen har hört honom i Sverige verkar det som. 90% av alla jag känner har hört Rob Zombie. Inte ett dugg okänd i Sverige. Har haft flera spelningar i Sverige också. Jag tänker inte sitta och komma på teorier om musiken. Kommer innehålla roliga radiokanaler. Ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Någon låt från Megadeth's United Abominations (2007) bör de köra med på någon Metalkanal. Och kanske något spår från Guns N' Roses Chinese Democracy, om den denhär gången släpps i utsatt tid (17 September). \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Stratovarious, A.C.T, Pain of Salvation, Bob Catley, Jeff Scott Soto, Sonata Arctica... Fan vet jag, men spelet i sig känns lite rock. Men självklart ska man ha med andra musikstilar också. Lugn, hip-hop, techno (även om man själv inte gillar)... Ja, lite olika musikstilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Stratovarious, A.C.T, Pain of Salvation, Bob Catley, Jeff Scott Soto, Sonata Arctica... Fan vet jag, men spelet i sig känns lite rock. Men självklart ska man ha med andra musikstilar också. Lugn, hip-hop, techno (även om man själv inte gillar)... Ja, lite olika musikstilar Lugn? Menar du R&N-b (eller hur man stavar det) eller klassisk musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ja, RnB var typ det jag syftade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ja, RnB var typ det jag syftade på Okej, själv vill jag ha lite klassisk musik som i LCS. Sedan lite punk-rock eller något liknande. Ungefär Billy Talent, Blink 182, Good Charlotte osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Har de senaste dagarna till min stora fasa upptäckt att Rap och Hip Hop passar bra när man vill cruisa genom stan i spel. Jag som ville hata Rap och Hip Hop till 100% . Men ja ja, hårdrock regerar i biljakter so whatever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Har de senaste dagarna till min stora fasa upptäckt att Rap och Hip Hop passar bra när man vill cruisa genom stan i spel. Jag som ville hata Rap och Hip Hop till 100% . Men ja ja, hårdrock regerar i biljakter so whatever... Haha där fick vi dig . Förövrigt så tycker jag The Go Team's "Grip Like A Vice" skulle passa perfekt i actionsammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Haha där fick vi dig . Men jag vill inte vara fickad Aja, lite Mötley Crüe, Judas Priest, Def Leppard, Frank Zappa, Brownsville Station, Queen, ACDC och Bloodhound Gang skulle sitta som handen i handsken. Redigerad 6 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Skulle nog vilja ha lite punkmusik med i spelet...inget jag lyssnar på nu men jag lyssnade inte på country innan ja spelade SA heller GTA har en vana att få en att lyssna på musiken som är med i spelet, och punkrock har jag alltid varit lite intresserad av... är "The Adicts - Viva La Revolution" punkrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Black Velvet - Alannah Myles Always - Blink 182 Summer of 69 - Bryan Adams Minority - Green Day When the children cry - White lion Nej men helt ärligt, en bra blandning av musik är viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ministry - Worm. Den måste bara vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ministry är ett bra band. Ialla fall låtarna Jesus built my hotrod och Señor Peligro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ministry är ett bra band. Ialla fall låtarna Jesus built my hotrod och Señor Peligro. Intresseklubben antecknar än en gång........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Intresseklubben antecknar än en gång........ Vadå? Jag nämnde bara två låtar med ett bra band som skulle passa in i IV. Han nämnde Ministry och jag kom att tänka på att de faktiskt är bra. Lilla lilla Kicken Redigerad 7 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts