Cyper Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Om det finns en Pop/elektro-kanal måste Pet Shop Boys vara med? De var I allafall med i någon ynka låt I Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Korn och Chemical Brothers måste va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Syftar du på överviktiga som bantat och sen glömt köpa nya kläder? Nämen oj! Hur kunde du gisa det? . En grovt underskattad artist är Rob White Zombie. Han är stor i USA men ingen har hört honom i Sverige verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Nämen oj! Hur kunde du gisa det? . En grovt underskattad artist är Rob White Zombie. Han är stor i USA men ingen har hört honom i Sverige verkar det som. Rob Zombie? Han är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Eftersom årtalet är okänt är det svårt att lista ut musiken. Är det 2000-tal skulle inte Eminem vara helt fel. Okänt? Har du inte hängt med det minsta?? Spelet utspelar sig 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 ta och lyssna på sorrow tears and blood med fela kuti, passar verkligen in Soft låt. Som du skrev den passar in! Artisten hade jag däremot aldrig hört talas om. Rockstar har en förkärlek för lite obskyra artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag röstar för en hel radiostation med bara bitpop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Det vore faktiskt rätt så roligt att övningsköra till "Övningsköra" vid närmare eftertanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Jag vill gärna ha mycket blandat, fast det har väl Rockstar aldrig vart dåliga på att fixa. Gammal och ny musik skulle vara bra. Några band/artister man får höra är: Metalica Iron Maiden Red Hot Chili Peppers Guns N Roses Justin Timberlake (tycker verkligen inte om han, men för att få känslan av att det är nutid) Abba (vore coolt och att åka runt i Liberty City och dunka Abba) Common 50 Cent (Tycker verkligen inte om han heller) Tupac Das Efx Bob Marley Samt en några Reaggeton låtar, efter som att det är en musikstil man ofta hör att folk tycker om. Och sist men inte minst så måste det ju finnas Countrey musik Redigerad 2 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Nämen oj! Hur kunde du gisa det? . Töntigt? Nä, det är ballt! Skulle jag vara svart skulle jag vilja se ut som J-Kwon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 The fucking Used <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Vill gjärna ha med lite Def Leppard. I alla fall Pour some sugar on me eller Let it go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Pink Floyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Kom bara att tänka på låten Ace of Spades, vet inte riktigt vilka som gjort låten men jag har för mig att det var Motörhead. Hört den i något Tony Hawk spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Kom bara att tänka på låten Ace of Spades, vet inte riktigt vilka som gjort låten men jag har för mig att det var Motörhead. Hört den i något Tony Hawk spel. Hell Yeah! Den är med i 3:an och nått Underground med har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Allt blandat. Jag har inga krav, men ska det finnas en talkshowradiokanal som det endast är pratprogram på. Wörd. Hoppas att Chatterbox återvänder. Vidare önskar jag en Soul+RnB kanal, i stil med Fever i VC, och naturligtvis en station som spelar klassisk musik! Redigerad 1 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Wörd. Hoppas att Chatterbox återvänder. Vidare önskar jag en Soul+RnB kanal, i stil med Fever i VC, och naturligtvis en station som spelar klassisk musik! !!! Där sa du nåt! Tillbaka med Double Cleff FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Double Cleff FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Now, more hits from the 60's! 1760's that is! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Ja hoppas att de kommer att ha me nåra låtar från Feeder, Mitch Allan/SR-71, Bowling For Soup och lite Baile Funk skulle inte sitta fel, typ Proibidão eller kanske DJ Marlboro. Det skulle oxå va häftigt om det fanns en RSS Channel, som man kunde ha som kanal på radion, som uppdateras hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts