JohnnyH87 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Men harvester of sorrow finns väl inte med i SA? User Tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 kan bli lite svårt då jag inte ens har spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Rage against the machine! Egentligen spelar det inte så stor roll för mig. Suger all musik så kör jag talkshow-kanaler samt user tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lite emo musik A Static Lullaby Underoath The Used Silverstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Arctic Monkeys, Slagsmålsklubben och Frank Zappa! Ääh, spelar inte så stor roll för mig. Bara det passar in till miljön i spelet, så att säga. zappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Vad jag kräver av musiken i GTA IV är varriation. En bra blandning av nutida musik och jag hoppas att Rockstar kan skippa all den dryga Hipp Hopen. Hoppas verkligen att den inte blir samma " Gangstadunk " som i SA, lyssnade aldrig på de kanalerna. Gillar idérna om att kunna köpa, alt stjäla en mp3-spelare, skulle vara rätt tufft att vandra längs den 52:a avenyn med nån skön musik i lurarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Jag hoppas på mycket 70-tals musik. Modern musik går inte att lyssna på. Det finns väldigt få låtar nu för tiden som ens går att stå ut med. Allt låter ju fan likadant. Det sa the Ramones redan på 70-talet. "We need change and we need it fast, before rock's just part of the past, Cu's lately it all sound the same to me" (Ur Do you remember rock n roll radio Håller med fullständigt. Jag tål kritik. Bring it. Redigerad 25 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Niko kanske har en fräsig mp3-spelare inbyggd i mobilen som man kan använda som usertrack eller varför inte en inbyggd radio i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 kan bli lite svårt då jag inte ens har spelet.Jag vet inte vad jag vill ha i julklapp, för vi har inte firat det i år än. Allt blandat. Jag har inga krav, men ska det finnas en talkshowradiokanal som det endast är pratprogram på. Och så längre radioshower så det inte blir lika uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag blir glad bara det inte spelas en massa hiphop musik.. Jag hade tur i SA som tyckte det var någolunda bra då.. men nu.. klarar inte att sätta på spelet.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) vi har ju en konfirmerad låt nu också kolla här: http://games.kikizo.com/news/200705/101_p1.asp A great piece of funky jazz music (Fela Kuti - Sorrow Tears & Blood) plays on the bassy car stereo too and really adds to the vibe. Lyssna på låten här! Redigerad 26 maj, 2007 av Lenin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 När ska folk fatta att det är patetiskt att gå omkring i kläder som är 7 ggr större än sig själva, bakofram vänd keps och säga: "yeeah, yeeah,yo, 2 step wit me, 2 step wit me 1, here comes the 2 to the 3 to the 4 everybody drunk out on the dance floor babygirl ass jiggle like she want more," Det är ju så man spyr! Visst, många av mina favorit låtar har patetisk text, men de har ju gitarr solon och sticks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 ramones är ett par gulliga filurer, lyssnade på dom ett tag men har gått över till hendrix, zeppelin, zappa och lite akustisk plockmusik (plocka i gitarrsammanhang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Vad jag kräver av musiken i GTA IV är varriation. En bra blandning av nutida musik och jag hoppas att Rockstar kan skippa all den dryga Hipp Hopen. Hoppas verkligen att den inte blir samma " Gangstadunk " som i SA, lyssnade aldrig på de kanalerna. Gillar idérna om att kunna köpa, alt stjäla en mp3-spelare, skulle vara rätt tufft att vandra längs den 52:a avenyn med nån skön musik i lurarna Om du inte lyssnade på dom kanalerna så gör det ju inget. Och dom hade ju variation i SA. Det fanns två hip-hop kanaler, och sen massa andra. Då kan man ju välja vilken man vill lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Skulle vara ganska coolt om det skulle finnas typ "gäst" artister på Radion och då skulle jag verkligen vilja ha in Maximum The Hormone Annars så skulle väl Red Hot Chilli Peppers Gorillaz (softar musik) Typ dom enda jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) Nothing Else Matters med Metallica och The Final Countdown med Europe är två låtar som jag gärna skulle vilja höra i GTA IV Redigerad 27 maj, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 NEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 "När ska folk fatta att det är patetiskt att gå omkring i kläder som är 7 ggr större än sig själva..." Syftar du på överviktiga som bantat och sen glömt köpa nya kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Eftersom årtalet är okänt är det svårt att lista ut musiken. Är det 2000-tal skulle inte Eminem vara helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 ta och lyssna på sorrow tears and blood med fela kuti, passar verkligen in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts