EET FUK Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Sydstats rock (Lynyrd Skynyrd, Heart osv.) Klassisk rock/hårdrock (Kiss, Black Sabbath osv.) Blandad Heavy Metal 70-80-talet (t.ex. Judas Priest, Metallica) Ny Metal 2000-talet (t.ex. Killswitch Engage, Children of Bodom) 80-tals New Wave, Synth (Wave 103) Två talkshows Sedan några kanaler som jag själv sällan lyssnar på; Pop Hip-Hop Country Emo Redigerad 8 januari, 2008 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Sydstats rock (Lynyrd Skynyrd, Heart osv.) Klassisk rock/hårdrock (Kiss, Black Sabbath osv.) Blandad Heavy Metal 70-80-talet (t.ex. Judas Priest, Metallica) Ny Metal 2000-talet (t.ex. Killswitch Engage, Children of Bodom) 80-tals New Wave, Synth (Wave 103) Två talkshows Sedan några kanaler som jag själv sällan lyssnar på; Pop Hip-Hop Country Emo Jag vill också ha med sådant jag inte lyssnar på. Inte bara för att jag vill tvinga mig själv att verkligen höra och lära mig av musiken, utan även för att den fyller upp flera tomrum även om jag ej har bruk för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
natan Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Elvis Eminem The Hives White Stripes Danny Elfman... skulle vilja att de fanns typ en rock-kanal , en mera modern-musik kanal och kanske en med lite aldre musik typ 60-tal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts