Renard Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Vilka band/låtar vill du ha med i IV? CKY skulle sitta fint David Bowie skulle jag inte klaga på the Ramones skulle få mig att headbanga Mötley Crüe återvänder i en bitter comeback Ett skönt riff av Jimi Hendrix skulle göra mig på bra humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Dope.. (specielt fuck tha police xD) Eminem.. Disturbed.. Green day.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nån form av kung metal MÅSTE ju finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Arctic Monkeys, Slagsmålsklubben och Frank Zappa! Ääh, spelar inte så stor roll för mig. Bara det passar in till miljön i spelet, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jazz jazz jazz... nej vafan, L.A Noire kommer bli underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Arctic Monkeys, Slagsmålsklubben och Frank Zappa! Ääh, spelar inte så stor roll för mig. Bara det passar in till miljön i spelet, så att säga. SMK? Nä nu får du skärpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Eftersom det ska utspela sig i år (eller runt 2007 i all fall) så lär de ju ha aktuell musik? 99,99% av all musik jag hört på radio (jag lyssnar i och för sig aldrig på radio) är skräp. Så jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 En grym rockkanal med Lazlow och Tony "The Nightmare" Smith som DJs, soundtracket för den kanalen ska vara: 1. Rare Earth - Get Ready 2. Dire Straits - Money For Nothin' 3. Focus - Hocus Pocus 4. Deep Purple - Highway Star 5. D.A.D - Sleeping My Day Away 6. Judas Priest - Exiter 7. David Bowie - We Could Be Heroes 8. Saxon - Motorcycle Man 9. ZZ Top - Got Me Under Pressure 10. Helloween - Mrs. God 11. Motörhead - Speedfreak 12. Accept - Metal Heart 13. Axel Rudi Pell - Rock The Nation 14. Scorpions - I'm Leaving You 15. Canned Heat - Goin' Up The Country Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Någon slags funk/rock kanal eller bara rock/metal skulle jag vilja se:Red Hot Chili PeppersSystem Of A DownRage Against The Machineetc. etc. Speciellt den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Skulle vilja se en en ren Hip-hop kanal med artister som Eminem, Akon och Obie Trice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Skulle vilja se en en ren Hip-hop kanal med artister som Eminem, Akon och Obie Trice Åhh fyfan, skulle hellre sett Playback FM igen(eller liknande). Med en DJ som klagar på dagens hiphop konstant och spelar massa oldschool typ Run DMC, Kool G Rap, Common Sense etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 En Dancehall kanal. Det får gärna finnas en reggae som innan men det ska ändå finnas en med bara Dancehall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 East Coast rap!!! Helst då NY rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Bob Dylan Led Zeppelin Pink Floyd Tom Petty Grand Funk Railroad The Who, Jimi Hendrix Foreigner Fleetwood Mac Black Crowes America Judas Priest Blue Oyster Cult Canned Heat Och mer som jag inte kommer på just nu. Med andra ord, klassisk rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) En metal-kanal och en hip-hop-kanal skulle sitta fint . EDIT: StavarN^ Redigerad 30 april, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hoppas för guds skull att de inte lägger in ännu en House kanal. Har aldrig hört något sämre än House. Serien är bra men musikstilen suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Lordi vill jag ha med Sen skulle jag gärna vilja höra en del låtar som varit med i äldre GTA-spel, som t.ex Push it to the Limit från GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 SMK? Nä nu får du skärpa dig Men tänk dig att du kör en biljakt, samtidigt som Rakade Ögonbryn Ska Det Vara spelas på radion . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Lordi vill jag ha med Sen skulle jag gärna vilja höra en del låtar som varit med i äldre GTA-spel, som t.ex Push it to the Limit från GTA III Pete Belotte har så jävla grym röst. Alla låtar från Scarface med honom rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Pete Belotte har så jävla grym röst. Alla låtar från Scarface med honom rockar. W0rd Dessutom var väl alla låtar på Flashback i GTA III från Scarface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts