Linus127 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Mustang 68 Fastback Steve McQueen kör en i filmen "Bullitt" för övrigt. Redigerad 15 maj, 2007 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Några fel i första posten. För det första, så är den blåa cabben ingen Mercedes. Det är helt klart en Volkswagen Eos. http://www.myvweos.com/photos/eos1.jpg Och så tycker jag att den du tycker liknar E65 7-serien liknar en ny Lexus LS mer. Det är inget fel iofs, den ser ut som en blandning, men den påminner mig mer om LS än 7'an. EDIT: OK nu läste jag sida 2. MER KLAG! Det där är ingen "Mustang GT500". Det där är en ombyggd bil som var med i filmen "Gone in Sixty Seconds". Det är som att säga att man tycker att Eclipse är världens snyggaste bil, och syfta på den här: De kallar den ombyggda Mustangen "Eleanor", så har de hittat på en modellbeteckning... "Mustang GT500E". Den äkta GT500 däremot, ser ut såhär, och heter Shelby Cobra GT500. Sen finns det den absoluta vurstingen på den tiden bland Shelby-Mustangerna, och min absoluta favorit bland dessa, Shelby Cobra GT500 King of the Road, aka GT500KR. http://www.colinsclassicauto.com/cars/car140/p1_t.jpg Sedan finns det ju den nya, 2007-modellen. Ford Mustang Cobra GT500. Detta är inte en Shelby, utan en hyllning till Shelby. Senare kommer Ford Mustang Cobra GT500KR, då med tilläggsnamnet Shelby. Här är en bild på 2007 GT500. Pust. Redigerad 17 maj, 2007 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Blahblah? Shelby GT500 ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Får väl klappa dig på huvudet föratt du var så duktig med bilder och så D.E =) Men det mesta har vi redan sagt, även om vi inte drog det i en låååång historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sammanfattning ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Foose Stallion http://www.autoviaggiando.com/archivio/2005/11/10-foose-stallion-mustang/cover.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Foose Stallion http://www.autoviaggiando.com/archivio/2005/11/10-foose-stallion-mustang/cover.jpg Gamla mustanger är såååååååååååå mycket snyggare. Precis som tidigare i denna tråden nämnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Här har vi riktiga grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Här har vi riktiga grejer. Men orka dra omkring i en sådan... är'e rullatorer vi snackar så ska du fan ha en sånhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Men orka dra omkring i en sådan... är'e rullatorer vi snackar så ska du fan ha en sånhär: Bwahahahaha! Fy fan vad bra den där bilden är! Och jag som trodde folk som amputerat benen inte skulle kunna tjänstgöra i armén! Sorry guys, nu får de hitta på en annan anledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Här har vi riktiga grejer. Hoppas verklien att rullatorer är med. Men orka dra omkring i en sådan... är'e rullatorer vi snackar så ska du fan ha en sånhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Bwahahahaha! Fy fan vad bra den där bilden är! Och jag som trodde folk som amputerat benen inte skulle kunna tjänstgöra i armén! Sorry guys, nu får de hitta på en annan anledning! *FnIzZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Fan...jag tycker att R* skulle komma överens med bilföretagen att ha riktiga bilar i de nya GTA som kommer, IV osv. Fatta vilken bra reklam för företagen att synas i spelvärldens mest omtalade spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Fan...jag tycker att R* skulle komma överens med bilföretagen att ha riktiga bilar i de nya GTA som kommer, IV osv. Fatta vilken bra reklam för företagen att synas i spelvärldens mest omtalade spel! Det skulle bli tjatigt i längden. Inte bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 haha det här är verkligen ditt område ser jag, good job =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Mitsubishi Galant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Fan...jag tycker att R* skulle komma överens med bilföretagen att ha riktiga bilar i de nya GTA som kommer, IV osv. Fatta vilken bra reklam för företagen att synas i spelvärldens mest omtalade spel! Och ha Taco Bell och Burger King istället för Clucking bell och Burger Shot, no thanks. Ett spel som GTA skulle kunna erbjuda dig en riktig bil på köpet utan att deras försäljningsiffror skulle öka, okej lite överdrivet men GTA säljer sig själv utan reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Bara så vi aldrig gör samma dumma misstag som tidigare. Stallion är en Oldsmobile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag kanske är fett sen med detta eller så har ingen märkt det. Iaf så såg jag nu att det blev en blodfläck på bilen när den kör på gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) http://img247.imageshack.us/img247/303/bilenbluezm4.png http://img148.imageshack.us/img148/5828/lalalahn8.png ? EDIT: Ni som skojjar om permobiler och rullatorer är idioter, sånnt skämtar man inte om. Redigerad 13 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts