SilentViper Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Undrar om man kan få själva GTA SA till svenska? om det finns någon mod eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 När de pratar och så, menar du? Är 95% säker på att det inte finns, lär dig engelska, vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Skapa egen. Skaffa en GXT editor och öppna american.gxt. Och så översätter du allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeem Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Å, Ä och Ö fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Å, Ä och Ö fungerar inte Inte "klicka på "¨^ & ~"-knappen och sen klicka på a eller o" heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Inte "klicka på "¨^ & ~"-knappen och sen klicka på a eller o" heller? Självklart inte. Det blir ju samma tecken ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Skapa egen. Skaffa en GXT editor och öppna american.gxt. Och så översätter du allt.. Kan du ge mig en liten guide på hur man gör?. @Kebab Kan eng men vore kul att testa gta på svenska^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kneppson Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Jag såg på modarkivet.se att någon hade börjat översätta en del kolla där. Han hade översatt menyerna och nåt/några uppdrag Redigerad 18 maj, 2007 av kneppson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 En helvetes massa arbete, inget du bör ta dig an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kneppson Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Här är exakta adressen http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=1183 Hoppas du blir nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paolo_P Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Det var jag som gjorde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Det var jag som gjorde den. Ingen bryr sig. Redigerad 20 maj, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts