antepanteboy Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Stunters Rayquaz Speedy Perk Theonly one guest stunters CDarmy Editing Speedy Download link Youtube Link will be added shortly Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Som jag sade på gtastunting.. Stuntsen var bra, men redigeringen fick mig att må illa. Bokstavligt talat, jag kände mig helt sjösjuk efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Vet, tänker tillbaka på mina gamla överediterade filmer när jag ser den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Vet, tänker tillbaka på mina gamla överediterade filmer när jag ser den här De kunde man iallafall se utan att få bakfylle-känsla i hela kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Haha, jag gillade redigeringen. Fick mig att tänka på dom första stuntfilmerna som var redigerade i Vegas och inte WMM. Tråkigt att några stunts ser moddade ut. :/ edit, det heter tråkigt, inte rptigt Redigerad 29 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 CDarmy's är väl moddade? Den som redigerade filmen borde inte få ha vegas på sin dator, usch säger jag bara. Annars var stunten helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Tänker som dom flesta andra på Speedy's bump2ledgegrind. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts