gta_player Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ett ganska jobbigt problem har uppståt med firefox. När jag ska kolla på stream video (t e x Svt, tv4, fotbollskanalen...) så kommer det upp ett felmedelande som säger att firefox har stött på ett problem och måste avslutas. Detta sker samtidigt som det förfrågas om jag vill beskriva problemet för Microsoft. Problemet uppstår sällan/aldrig på Youtube, utan istället på webbplatser som andvänder sig av windows media player för att spela upp straem video. Någon som vet vad som kan vara anledningen till problemet och hur jag åtgärdar det? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Installera om Windows Media Player och FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Problemet kvarstår trots ominstallation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Då windows media player använder sig av ActiveX-plugin för att spela upp filmer, så funkar detta ej i firefox då ActiveX inte finns i Firefox. Om du vill spela upp windows media player filmer så kan du läsa [Här] hur man gör. Läs noga igenom allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Tack förr guiden får se om det löser sig. Det konstiga är bara att det fungerat med media player förrut men men får som sagt se om det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts