eminem33 Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 vilken är den bästa webläsaren? har den nyaste explorer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det är olika vad man tycker är bäst. Jag och många andra föredrar Firefox. Ett annat vanligt alternativ till IE är Opera. Prova dig fram, alla tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Firefox, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Maxthon i min mening, jag använder FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag anväder Firefox, och föredrar det framför dom andra webbläsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Firefox; Snabbare, Smidigare, Snyggare. De tre S:en. Redigerad 28 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Använde FireFox eller Opera innan men nu när nya IE(RipOff på FF och Opera) kommit använder jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Hade Internet Explorer fram till förra sommaren ungefär, då jag testade Firefox. Kommer aldrig byta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag fick avsmak för IE för ganska längesen när det laggade konstant, så jag kör med Firefox nu. Jag har IE7 också, men FF går så pass mycket snabbare så det blir enbart det. Det känns även som att valmöjligheterna är större i FF. Opera har jag aldrig provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Opera Snabb, lätt hanterbar, inbyggd torrentklient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Använder Firefox & Opera. De bästa webbläsarna man kan ha Dock så är Firefox lite bättre än opera. Så firefox är mitt tips Redigerad 28 april, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Kör med Explorer, palla byta, tyckte int så mycket om FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har använt IE hela mitt liv fram till förra veckan då jag kände att det var tid för en ändring, så jag skaffade FF. Är hel nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag har kört med både FF och Opera, har båda senastee installerade på datan, men navänder Opera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Kör med FF på denna dator, men klarar mig lika bra med Explorer om jag var tvungen använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) För min del så började det med Netscape, sen Internet Explorer, vidare med Opera (väldigt kort period) och slutligen Mozilla Firefox. Firefox är helt klart min favorit BOT Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Fire! Irreplaceable Reliable Eternity Fox! Opportunity Xonerative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag är rädd för förändring. Jag använder Windows 95, använder svartvit-tv och ingen mobiltelefon. Tillsist, jag använder Internet Explorer. Orka hänga med i framtiden. Skämt å sido. Jag använder Firefox, finns ingen anledning till att INTE använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts