Tweak Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Hahahahaha. Om Massive multiplayer online spel.. "That was nonsense. The reason why it's nonsense is I don't find those massive multiplayer games very immersive. It's like.. "I'm an elf!" "No, you're not, you're a kid from Kent, I can tell that in five seconds". It's like going to a costume party." Redigerad 28 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ser väldigt bra ut. Jag saknar dock "äkta" ingamebilder (dvs bakifrån med HUD m.m). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag måste ha ett PS3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Mmm, saknade också lite ingamebiler. Typ skottlossning med polisen, eller springa på 5th Avenue eller nått annat trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag måste ha ett PS3 :'( PS3 versionen lär varken bättre eller snyggare än 360 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 360 versionen lär varken bättre eller snyggare än PS3 versionen. Sådär ska det ju vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 PS3 versionen lär varken bättre eller snyggare än 360 versionen. Varför inte? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Varför inte? ._. Får jag fråga VARFÖR den skulle vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Inte säkert.. Man såg en bild med Nico, sen fanns det några texter och pilar där bak. En pil pekade på brandstegarna sen stog det "Do you really think that Rockstar would make these if you couldn´t use them? ; )" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Man såg en bild med Nico, sen fanns det några texter och pilar där bak. En pil pekade på brandstegarna sen stog det "Do you really think that Rockstar would make these if you couldn´t use them? ; )" Jag tror han såg det, men menade att man ändå inte kunde vara helt säker på att man kunde använda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag tror han såg det, men menade att man ändå inte kunde vara helt säker på att man kunde använda dem. Sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det jag blev lite sugen på var när det stog om brandstegarna. Något som jag har varit sugen på att få klättra i sen GTA2 Får hoppas R* gör så man kan klättra i dom.. Visst det låter som en lite löjlig sak kasnke men ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swedishwolf Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 http://www.jdrshq.com/opmuk/10.gif Mitten Första frågan lyder. OPM: How has the team found Cross-Developing for PS3 and Xbox. DH: i´ts a challenge. Låter inte som dom tänker göra nån portering från Xbox 360 till PS3 när han svarar så. Verkar mer som om dom försöker pilla ut så mycket prestanda dom kan i respektive maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 PS3 versionen lär varken bättre eller snyggare än 360 versionen. Har jag sagt det? Jag skrev att jag måste ha PS3 eftersom jag läst alla dom artiklarna och längtar ännu mer. Och eftersom jag alltid tyckt om Playstation mest som konsol så vill jag ha PS3 Det jag blev lite sugen på var när det stog om brandstegarna. Något som jag har varit sugen på att få klättra i sen GTA2 Får hoppas R* gör så man kan klättra i dom.. Visst det låter som en lite löjlig sak kasnke men ja Det fanns brandstegar i SA också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Det fanns brandstegar i SA också Finns i GTA III också, men man kan inte klättra i dom i något av spelen... Redigerad 28 april, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Finns i GTA III också, men man kan inte klättra i dom i något av spelen... Det stämmer. Men tror du man kan klättra i det nya spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det stämmer. Men tror du man kan klättra i det nya spelet? Hur skulle jag kunna veta det? Men jag hoppas ju alltid på att man kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Det stämmer. Men tror du man kan klättra i det nya spelet? Han sa ju det i artikeln om demot han lirade. "Klättrade upp för en stolpe..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Han sa ju det i artikeln om demot han lirade. "Klättrade upp för en stolpe..." Men nu tror jag att T-Bone tänkte på brandstegarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 har dom gjort så man kan klättra i telefonstolpar (vilket är lite onödigt enligt mig) så borde man ju kunna klättra i brandstegar, eller? men men ja det märks om ett par månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts