SilentViper Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Vilcken FF är detta? FF och jag ska skaffa FF VIII VII är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Står ju i slutet vilka FF det är. Tycker du ska skaffa FF9, det bästa ff spelet imo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Det där var ju både VIII, IX, X och X-2 EDIT: "Vilken/Vilket" stava det Redigerad 28 april, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det där var ju både VIII, IX, X och X-2 EDIT: "Vilken/Vilket" stava det Sry. vilcket rek ni mig FF VIII eller FF VII till PC. kan man spela med tangentbordet? eller ska man ha en gamepad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Sry. vilcket rek ni mig FF VIII eller FF VII till PC. kan man spela med tangentbordet? eller ska man ha en gamepad? FFVII, utan tvekan. FFVIII ska vara totalt värdelöst på PC. Borde funka hur bra som hellst med tangentbord. Det är ju ett RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 *Gäsp* tack ska ta och testa det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts