tommy killer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Ja som topicen lyder vill jag höra min musik i mina vanliga högtalare som är kopplade till min Phillips setero, inte i de som är kopplade direkt till datorn. Och jag undrar vilka kablar behövs. Mitt ljudkort heter Realtek AC97 Audio. Tack på förhand. Redigerad 27 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Du beöver en stereo med Ljudingång (AUX) och en dator med Ljudutgång (t.ex. där du pluggar in hörlurar). Om du uppfyller dessa krav ska du ha en sånhär. http://www.siba.se/images/articles/6/SE19202.jpg 3,5 mm stereopropp - 2 x Phono stift EDIT: och köp för guds skull inte en för kort sladd!!! (Ja, det händer ofta när folk ska köpa sladdar) Redigerad 27 april, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tack, ska kanske senare ikväll åka till stan o kolla efter en sådan sladd, är det dyra eller vid 100 kr gränsen? Och självklart tar jag större än mindre, hade tänkt mig vid 8 m sladd, då stereon är ca 4-7 m bakom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Tack, ska kanske senare ikväll åka till stan o kolla efter en sådan sladd, är det dyra eller vid 100 kr gränsen? Och självklart tar jag större än mindre, hade tänkt mig vid 8 m sladd, då stereon är ca 4-7 m bakom mig. Ja, runt 75 kr för en 5 meter sladd... sen 125 kr för 10 meter har jag för mig. vet inte om de har 8 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Men 10 meter får det bli, 5 m är kanppt, bättre att inte köpa för liten än för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Sry för dubbel, tack Foo, köpte 10 m för 95 kr och det funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts