Jazz Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Ja, fru höger och jag har separerat. På den senaste tiden har vi inte riktigt fått någon connection, och tillslut när vi en kväll smekte varandra klickade det helt enkelt inte alls. En tid senare träffades vi igen men det gick ändå inte, jag bestämde mig för att öppna henne med våld och såg att hon hade tappat en av sina sladdar, jag tog livet av henne direkt och slängde skiten. However, musen är kopplad till samma sändare som tangentbordet (vilket också suger) och med en födelsedag coming up har jag bestämt mig för att kosta på mig lite ny utrustning. Har redan bestämt mig för ett Logitech G15 (finns väl inget bättre?) men är fortfarande osäker på vem som ska få ersätta mitt ex. Har ni några tips? Bekvämlighet och kurvor är ett måste, men hon får gärna vara sexig eller något sådant. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Vilken finurlig beskrivning på din fråga Ska det vara trådlösa grejjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 However, musen är kopplad till samma sändare som tangentbordet (vilket också suger) och med en födelsedag coming up har jag bestämt mig för att kosta på mig lite ny utrustning. Okej strange Visste inte att det funkade. Blir det inge problem eller liknande med tangentbordet och musen på nått sätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 @ Foo: Neh, gaming ftw... typ, Logitech G5 Laser Mouse. Skulle länka med netonnet sewger. @ Zcruw: Huh? Alltså, det finns en sändare som man kopplar in i en USB-hub, sändaren ställer du på bordet, trycker på connect på tangentbordet och musen och tillsisst på sändaren. Problemet är alltså att jag nu måste ha en separat mus med en annan sändare... det blir ganska stökigt och fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Logitech MX518? G5 funkar med, men jag föredrar 2 sidoknappar. Redigerad 29 april, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Ah, billigare och snyggare. Vad är haken, 1600 dpi? Dpi? Doped Private Investigators? Finns möss som man kan ställa in dpi med? Dpi = responstid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts