Abra Kadabra Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Ja, nu har jag äntligen skaffat mig en ny PC så att jag kan köra San Andreas. Dessvärre har jag stött på problem i bilskolans "Alley Oop" och skulle behöva något tips eller ännu hellre, ett rakt svar på hur man egentligen gör för att klara det. Jag kan googla själv tack och jag har sökt på forumet, funnit och läst men ändå landar jag upp och ned varenda gång. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var något fel på mitt exemplar, så lite hjälp tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Video. Du behöver inte göra klockrent egentligen, som du ser skrapas det en hel del. Se till att göra på detta sätt, det funkar bäst för mig: ___ | i | | i | <-- om detta är rampen, ska du komma upp på rampen med bilen på snedden genom att trycka vänster: \ \ \ \ Och sedan när du är uppe, trycker du höger, "hårt". Sen hoppas du på det bästa. Öva, öva, öva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Abra Kadabra Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tack! Hur som helst så lägger jag inte ner mer än en timme på ett moment som tar 5 sekunder, never. Klarade det inte nu heller så jag fann en alternativ lösning - skaffa en trainer och gör fixa så att bilen inte registrerar skada. Jag antar att det är för såna här tillfällen fusk finns, hade aldrig klarat det annars. Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts