Add3 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Min kompis körde pansarvagnen och tog fusket "lowgravity" och skjöt med kanonen baklänges då kunde han flyga högt som f*n sa han!!!! han flög upp på den högsa skyskrapan i downtown... och försökte landa uppe på huset men han for rakt igenom huset och for ner under marken?! och tydligen var det nått bugg så han kunde köra under marken och se hela vice city underifrån jag har själv inte sätt det men han sa att det var sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GnOrfYuz Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Min kompis körde pansarvagnen och tog fusket "lowgravity" och skjöt med kanonen baklänges då kunde han flyga högt som f*n sa han!!!! han flög upp på den högsa skyskrapan i downtown... och försökte landa uppe på huset men han for rakt igenom huset och for ner under marken?! och tydligen var det nått bugg så han kunde köra under marken och se hela vice city underifrån jag har själv inte sätt det men han sa att det var sant... Det e jag som flög jag flög in i byggnaden i downtown som det kommer en blå stråle ifrån och då flög jag undre VC och kan se allt. OBS man kan bara gå inne i byggnaden inte utanför och så kommer man inte ut ur den heller. //DA VICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 E man ingen fuskare kan man göra så här : Ta en helikopter ! Helst seasparrow eller sparrow......åk till baksidan av Vercetti Estate (Diaz Mansion) ...... åk försiktigt in i "poolhuset"....... när du är vid mitten av polen ska du stiga lite.....till du åkt igenom taket en bit.....sen åker du frammåt till du kommer "ut ur rummet" .... så du är där allat är grått........sen kan du åka runt under staden som du vill =) ...... då kan man passa på å kolla på ubåtarna å liken i vattnet =) ......... åk int eför nära vattenytan med seasparrpw.....då kan du sugas upp ibland =\ ..... ha d så kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 E man ingen fuskare kan man göra så här : Ta en helikopter ! Helst seasparrow eller sparrow......åk till baksidan av Vercetti Estate (Diaz Mansion) ...... åk försiktigt in i "poolhuset"....... när du är vid mitten av polen ska du stiga lite.....till du åkt igenom taket en bit.....sen åker du frammåt till du kommer "ut ur rummet" .... så du är där allat är grått........sen kan du åka runt under staden som du vill =) ...... då kan man passa på å kolla på ubåtarna å liken i vattnet =) ......... åk int eför nära vattenytan med seasparrpw.....då kan du sugas upp ibland =\ ..... ha d så kul ! Yeah.. det var f*n coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 haru testat ? d e skitlätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Det var väl nått med en golfbil i Malibu club också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Det var väl nått med en golfbil i Malibu club också? Och man skulle kunna köra in en golfbil i strippklubben också. men det funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) Jag körde in i Malibu club med golfbilen, Det är bara strand och vatten där inne Redigerad 18 februari, 2003 av Tommy.Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts