RavenE Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Votade 6. Jag, pappa, hans sambo=3. Jag, mamma, hennes sambo=3. 3+3=6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Öhm... Elias William Nadia Evelina Emma Linnea Morsan Farsan Malin Micke Celine = 11 stycken. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 4 - (Jag+mor,far och syster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Öhm... Elias William Nadia Evelina Emma Linnea Morsan Farsan Malin Micke Celine = 11 stycken. :-D Omagad srysly? ---- Jag, min mor, min bror och min syster = 4 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vi är 7, men röstade 4 eftersom jag, syrran & två päron bor här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Feeeem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Hos far: Jag, lillebror, far Hos mor: Jag, lillebror, mor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 3. Mamma, Jag, Syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag+Mor+Far+Lillebror+Lillebror= 5 personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 10+, vi behöver mycket bidrag. Nää ..skämtade bara. Vi är fyra stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Öhm... Elias William Nadia Evelina Emma Linnea Morsan Farsan Malin Micke Celine = 11 stycken. :-D Det finns en möjlighet att du talar sanning, men den är ytterst liten... Dessutom minns jag att du visade en bild på dig när du var hemma, framför ett inte speciellt stort hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Öhm... Elias William Nadia Evelina Emma Linnea Morsan Farsan Malin Micke Celine = 11 stycken. :-D Det finns en möjlighet att du talar sanning, men den är ytterst liten... Dessutom minns jag att du visade en bild på dig när du var hemma, framför ett inte speciellt stort hus! ...och heter inte du Simon? Eller har jag drömt det? Redigerad 26 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tre, från början fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tack så mycket till alla som har svarat! Det verkar bli en normalfördelningskurva med 4 i centrum (stämmer även om man räknar medelvärdet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Omagad srysly? Yep Det finns en möjlighet att du talar sanning, men den är ytterst liten... Dessutom minns jag att du visade en bild på dig när du var hemma, framför ett inte speciellt stort hus! Morsan och farsan är skilda, jag räknar alla till min familj. Även om jag inte bor hos min pappa mer än varannan helg. ...och heter inte du Simon? Eller har jag drömt det? Sjutton, då är det tolv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Yep 11 pers under ett tak? Undersökning: Hur många personer är det i din familj? -Som bor i samma hus- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 11 pers under ett tak? Undersökning: Hur många personer är det i din familj? -Som bor i samma hus- Och då är det tydligen fyra helt plötsligt, yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Mamma, pappa, barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Mamma, pappa, barn. ...+ Sushi och Svante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts