Zack Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vad är det för fel på ett nätagg om den bara dör när man har igång datorn? Den är helt stendöd, jag har bytt nu så datorn funkar men det skulle vara kul att veta varför skiten helt plötsligt vägrar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vad är det för fel på ett nätagg om den bara dör när man har igång datorn? Den är helt stendöd, jag har bytt nu så datorn funkar men det skulle vara kul att veta varför skiten helt plötsligt vägrar fungera. Ny köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Ny köpt? Nej, jag har haft nätagget ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Dålig fläkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Dålig fläkt? Den verkade funka fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 En säkring kan ha gått i nätagget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Nej, jag har haft nätagget ett tag. Hur länge har du haft det? Vilken effekt har det? Vad har du för andra delar i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts