felshoe Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Godafton! Min pappa var dum nog att installera en trendig skärmsläckare från DN, och kort efteråt så kollapsade datorn. Vi misstänker starkt att det är skärmsläckaren som ligger bakom allt och vill mer än gärna få bort den från datorn, men vi vet inte hur. Jag har bläddrat runt massa i "egenskaper"menyn som ploppar fram när man högerklickar på skrivbordet, men jag hittar inget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om han nu installerade den borde den finnas i Lägg till/Ta bort program. Alla skärmsläckare lägger sig, om jag minns rätt, i system32- mappen i Windows- mappen men det är inte helt bra att ta bort saker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Sök på *.scr (fil för skärmsläckare) Kolla datum et cetera för att få fram den som du vill ta bort. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts