Karatemorfar Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 På rak arm - Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Sa Lätt. Ångestladdad låt, tar mig tillbaka till år 2001, då jag satt under mitt halvkrassa, hemmagjorda tält i rummet, såg på Hultsfredsfestivalen på Tv, och önskar att jag var ett par år äldre. Åh, det lät riktigt mysigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Åh, det lät riktigt mysigt.. Mjo, nu såhär i efterhand kan man väl se tillbaka på det med någon slags nostalgisk längtansfylld förtjusning, en sådan grej som formar en, men då kändes det kasst. Redigerad 29 april, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Oasis - Wonderwall Tänk vad jag och Eudoros lyssnade på den och spelade Jedi Academy när jag hade körtelfeber i två veckor Jason Mraz - I'm yours spelades hela dagarna i skolan tiden runt då jag blev tillsammans med min underbara flicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Clubraiders - Move your hands up Sommaren för 2 år sedan, spelades hela tiden i stereion och mp3n Snoop dogg - It blows my mind Vintern för 3 år sedan, var på g med en speciell tjej. Nas - Stillmatic (Skivan) Sommaren för 3 år sedan, en sommar på gotland. Akon - Loney Sommaren för 2 år sedan, en kompis som gick runt hela stan och sjöng på den för att han kände sig ensam Coolio - Gangstas paradise Sommaren för snart 11 år sedan, uppträde med den inför hela skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Peps Persson - Oh boy: Får minnen av förra sommarens fester med skåningarna. Fan va de skulle nöta den låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 När spindeln nämdeoasis -wonderwall fickmig att tänka på att jag ofta lyssnade på den hos min dåvarande tjej i gävle. saknar hennemed=/ dumma, elaka tangentbord med dålig mellanslagstangent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vill bara påpeka de som de flesta har märkt. "Vilcken låt får du minnen av." Vilken stavas inte med ett "c" mellan l och k. Börjar störa mig på det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Laava - Where ever you are. Mitt ex förstörde låtjäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hmm ,, Silverstein - Hear me out A-Ha - Take on me Riktiga sånna där "Tänkar låtar" ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ack, kan någon mod stava rätt till "Vilken" i topicnamnet, blir tårögd när jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Kal P Dal - Johny vad gör du ( park-fester med gitarrer och vattenpipa, underbart ) DAF - Der mussolini ( Första fyllan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts