Tweak Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Älskar hur låtar kan påminna en om olika skeden, eller vad man kan kalla det i ens liv. Mew - 156 Helt sjukt vilka minnen jag får av den. Klassresan till Storlien i sexan, och hela tiden tänker jag på tjejen jag var kär i på den tiden.. Hon är ännu snyggare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 En speciell låt jag får minnen av är Kjell Höglund - Gennesarets Sjö Sommaren -05. Bästa sommaren jag haft. Ingen jävla oro om pengar, jobb eller tjejer. Missbrukade låten varenda dag med mina kompisar. Tänker speciellt på alla gånger vi sov ute vid en badplats som har två stora vindskydd. Satt på den precis, och på något mystiskt vis kommer alltid samma bild upp. Det är när vi går ut i skogen för att samla ved, för att tända en brasa som var över två meter hög och vi låg inne i vindskydden och kollade när solen gick upp. ÅÅÅH, UNDERBART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Sean Paul - Get Busy Kom på somarn 2002. Redigerad 25 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Som någon sa så ger VC:s soundtrack minnen Bob Marleys låtar får mig att tänka på i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Valfritt utav Kenneth and the Knutters påminner mig om glada sommardagar med familjen i en gråsilvrig Saab 9000 vartsomhelst i Sveriges landskap. Var finns det nån som kan, som en riktig man - dricka öl och åka hoj? Vart finns det grabbar som tuggar taggtråd och spottar snus? Älskade dem när jag var liten. En låt som betyder mycket för mig är Sophie Zelmani - Dreamer En av mina systrar bor i Wales. Och jag lyssnade jättemycket på den här låten när jag var där en gång. Så ibland när jag saknar henne brukar jag lyssna på den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Emery - walls Efter jag hörde den så blev jag typ emokid. Inte en tid man är stålt över men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Nickelback - Saving me Metallica - The unamed feeling Metallica - Fade to black Dom här väcker mest minnen, känslor. You name it, they did it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Eminem - Kim Kanske inga roliga minnen dock^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Hot Hot Heat - You Owe Me An IOU Ex-flickvän. Slagsmalsklubben - Kom Igen Kommissarien Sommaren 05, wakeboard och vattenskidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Slagsmålsklubben - Smart drag mr Christer - Hultsfred 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Metallica - Hela and justice for all skivan... spelades sommaran till sjuan..... hela sommaren varje dag.... Giant - Ill see you in my dreams..... sommarkärlek som aldrig blev nått. Metallica - fade to black..... kunde hela den texten en kall februari natt på en parkbänk..... tvingades sjunga för att inte däcka.... i tre timmar... kan inte texten annars...... Mobbad av kompisarna i två veckor efter den händelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Allt av The Pogues ger mig minnen från min barndom, då det var det enda jag lyssnade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Här har ni länk till Don Henley - Boys of Summer Här är en till fast med bättre ljud Don Henley - Boys of summer 2 Och här är texten till låten. Don Henley - Boys of summer lyrics: The boys of summer Nobody on the road Nobody on the beach I feel it in the air The summers out of reach Empty lake, Empty streets The sun goes down alone Im drivin by your house Though I know youre not home But I can see you- Your brown skin shinin in the sun You got your hair combed back and your Sunglasses on, baby And I can tell you my love for you Will still be strong after the boys of Summer have gone I never will forget those nights I wonder if it was a dream Remember how you made me crazy? Remember how I made you scream? Now I dont understand whats happened To our love, But babe, Im gonna get you back Im gonna show you what Im made of I can see you- Your brown skin shinin in the sun I see you walkin real slow and youre smilin at everyone I can tell you my love for you will still be strong After the boys of summer have gone Out on the road today I saw a deadhead sticker On a cadillac A little voice inside my head said, dont Look back. you can never look back. I thought I knew what love was, What did I know? Those days are gone forever I should just let them go but- I can see you- Your brown skin shinin in the sun You got that top pulled down and that radio on baby And I can tell you my love for you will still be strong After the boys of summer have gone I can see you- Your brown skin shining in the sun You got that hair slicked back and Those wayfarers on, baby I can tell you my love for you will still be strong After the boys of summer have gone PM:A mig om ni vill ha låten. Tror ej att man får ladda upp den här på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Bob Sinclar - Love Generation Sommarplåga 2006, och det var också låten som spelades på studentfesterna. Minnen som satan. <3 The Stranglers - Golden Brown Lyssnades på mycket efter att jag och Sofie hade breakat, och spelades också väldigt mycket när jag deppade efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 The Stranglers - Golden Brown Lyssnades på mycket efter att jag och Sofie hade breakat, och spelades också väldigt mycket när jag deppade efter det. Fan, den låten är bra alltså. En av Pete Dohertys favoritlåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fan, den låten är bra alltså. En av Pete Dohertys favoritlåtar Underbar låt. Kan dra igång den när som helst och den ger mig välbefinnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Underbar låt. Kan dra igång den när som helst och den ger mig välbefinnande. Hihi, var tvungen att sätta på den nu bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Får man ladda upp en Mp3 låt? på denna sida från sin dator?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Får man ladda upp en Mp3 låt? på denna sida från sin dator?. Har du gjort den själv så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Har du gjort den själv så. Ok. Så jag kan ej bara ta och kopiera en låt från ett album asså kopiera låten från Windows Media Player. Och lägga upp den. Så jag måste ha gjort den själv för att jag ska få lägga upp den?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts