Jump to content

Datoranvändning

Foo
 Share

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den står väl på från runt tre till tolv på kvällen, men mamma/pappa kommer alltid och stänger av den ibland, så hela den tiden är den inte på. Jag svarade i vilket fall 5-7 timmar.

Alla använder denna datorn nu, eftersom att den enda datorn förutom denna som har internetuppkoppling har fått tuppjuck, och dom andra saknar som sagt internet och är därmed i stort sett värdelösa >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om mor min är hemma och använder datorn så sätter hon igång den vi 11 nån gång och låter den stå på tills jag stänger av den vid 22-23. Men annars så är det jag som sätter igång den vid 16. Jaja, jag röstade 5-7 timmar om dagen, även om det kanske är mer.

Alla familjemedlemmar som fortfarande bor hemma (jag och mina föräldrar) använder datorn. Även om jag blockerar den 90% av alla gånger de vill använda den. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om mor min är hemma och använder datorn så sätter hon igång den vi 11 nån gång och låter den stå på tills jag stänger av den vid 22-23. Men annars så är det jag som sätter igång den vid 16. Jaja, jag röstade 5-7 timmar om dagen, även om det kanske är mer.

Alla familjemedlemmar som fortfarande bor hemma (jag och mina föräldrar) använder datorn. Även om jag blockerar den 90% av alla gånger de vill använda den. >_<

Trodde att alla barn över 14 år hade egen dator numera :S
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hos farsan är datorn ganska bra men inget internet finns där, på nätterna brukar jag också installera antivirusprogram och söka igenom datorn, jag kör med olika varje natt ^^ om inte så sätts den igång när jag kommer hem från skolan, runt 15.00 sen är den igång tills jag lägger mig, kan variera mellan 19.00 och 01.00.

Hos morsan är datorn überslö och låter som en traktor så den får inte vara igång på natten, men jag brukar sätta igång den på morgonen innan jag går till skolan runt 07.00, sen stånkar den på tills jag måste lägga mig, brukar var mellan 21.00 och 00.00 oftast.

vote:

>9

50-70% (bara jag i familjen som är så skillad att jag kan starta en dator)

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor