KalleR Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 24/7 50-60%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 7-9 50-75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den står väl på från runt tre till tolv på kvällen, men mamma/pappa kommer alltid och stänger av den ibland, så hela den tiden är den inte på. Jag svarade i vilket fall 5-7 timmar. Alla använder denna datorn nu, eftersom att den enda datorn förutom denna som har internetuppkoppling har fått tuppjuck, och dom andra saknar som sagt internet och är därmed i stort sett värdelösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Står väl igång vanligtvis 5-7 timmar om dagen. Ibland inte alls, om jag laddar ner något står kan den stå ett bra tag. 5-7h 75-100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Står på från 06:00 då jag går upp tills c:a 23:00 då jag går och lägger mig. Vi är 2 av 2 som använder datorn. Jag 95% av tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 5-7 h Menar du just den datorn man sitter vid eller alla datorer i hemmet? Vote: 75-100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om mor min är hemma och använder datorn så sätter hon igång den vi 11 nån gång och låter den stå på tills jag stänger av den vid 22-23. Men annars så är det jag som sätter igång den vid 16. Jaja, jag röstade 5-7 timmar om dagen, även om det kanske är mer. Alla familjemedlemmar som fortfarande bor hemma (jag och mina föräldrar) använder datorn. Även om jag blockerar den 90% av alla gånger de vill använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Runt 9 timmar står den på, om jag inte tankar för då står den på väldigt mycket längre. 75% av familjen använder datorer dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om mor min är hemma och använder datorn så sätter hon igång den vi 11 nån gång och låter den stå på tills jag stänger av den vid 22-23. Men annars så är det jag som sätter igång den vid 16. Jaja, jag röstade 5-7 timmar om dagen, även om det kanske är mer. Alla familjemedlemmar som fortfarande bor hemma (jag och mina föräldrar) använder datorn. Även om jag blockerar den 90% av alla gånger de vill använda den. Trodde att alla barn över 14 år hade egen dator numera :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Trodde att alla barn över 14 år hade egen dator numera :S Äh, finns ingen mening med det ändå. Mamma och pappa använder den nästan aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 1. 5-7 timmar. Den är avstängd då jag inte är hemma och då jag sover. 2. 75-100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Ca 25% och den står på heela tiden typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Uhm.. Min står på 24/7, mor och fars datorer står också på 24/7 men dom har skiten i viloläge hälften av tiden. 100% (jag, mor och far) använder. Votezsh: >9, 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 7-9h/dygn Alla sitter väl där ibland men långt ifrån lika ofta. Min far sitter där typ en kvart i vreckan och likaså min syster. Sen använder vi alla den ungefär lika mycket. Så jag röstade 50-75% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Hos farsan är datorn ganska bra men inget internet finns där, på nätterna brukar jag också installera antivirusprogram och söka igenom datorn, jag kör med olika varje natt ^^ om inte så sätts den igång när jag kommer hem från skolan, runt 15.00 sen är den igång tills jag lägger mig, kan variera mellan 19.00 och 01.00. Hos morsan är datorn überslö och låter som en traktor så den får inte vara igång på natten, men jag brukar sätta igång den på morgonen innan jag går till skolan runt 07.00, sen stånkar den på tills jag måste lägga mig, brukar var mellan 21.00 och 00.00 oftast. vote: >9 50-70% (bara jag i familjen som är så skillad att jag kan starta en dator) Redigerad 28 april, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag vet inte riktigt hur jag ska votea... Då jag inte får sitta vid datorn på vardagar, men den står på 24/3 på helgerna..... .... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 5 - 7 75 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag vet inte riktigt hur jag ska votea... Då jag inte får sitta vid datorn på vardagar, men den står på 24/3 på helgerna..... .... :'( Vad har du gjort för att förtjäna en så grym behandling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 7-9 timmar generellt. Ibland mer, ibland mindre. Och vi använder alla datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Trodde att alla barn över 14 år hade egen dator numera :S Jag har inte heller det, sitter på familjedator. Iohförsig har jag den bärbara i mitt rum, men den har inte haft internet så jag har inte använt den alls. Dock får den det i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts