JSHC Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Tjena, idag när jag skulle spela så märkte jag att grafiken flimmrade typ i menyn, sen när jag började spela såg det ut såhär: q Någon som vet felet? Har hänt såhär i GTA SA och Freakout Extreme Freeride än så länge vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Testa att uppdatera ditt grafikkorts drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Testa att uppdatera ditt grafikkorts drivrutiner. Känns lite värdelöst eftersom exakt samma spel funkade igår Men visst, ska pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Ibland fuckar drivrutinerna upp helt enkelt. Min dator kraschade hela tiden när jag spelade WoW och det fanns massvis med grafikfel, men efter att jag uppdaterat mina drivrutiner fungerade allt som det skulle igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Ibland fuckar drivrutinerna upp helt enkelt. Min dator kraschade hela tiden när jag spelade WoW och det fanns massvis med grafikfel, men efter att jag uppdaterat mina drivrutiner fungerade allt som det skulle igen. Okej, funkade iaf inte för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Tror att det är grafikkortet som blir överhettat, min burk gjorde likadant. Men testade med ett nytt grafikkort och det funkade prima igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Tror att det är grafikkortet som blir överhettat, min burk gjorde likadant. Men testade med ett nytt grafikkort och det funkade prima igen. Okej... Får väl låta datorn stå ett tag då Sitter vid morsans dator nu, datorn ligger nu på golvet i mitt rum och grafikkortet var minst sagt varmt Hoppas bara att det inte gått sönder helt nu.. Finns det något sätt att hålla koll på gfx kortets temperatur typ? Redigerad 25 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Förmodligen är det fel på fläkten isåfall, om det överhettas. Byt ut den eller installera en extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Mjo, gfxfläkten som inte snurrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Sry för off-topic vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Tjena, idag när jag skulle spela så märkte jag att grafiken flimmrade typ i menyn, sen när jag började spela såg det ut såhär: Någon som vet felet? Har hänt såhär i GTA SA och Freakout Extreme Freeride än så länge vad jag vet. Sry för off-topic vad är det för spel? Han nämnde två spel och det är ju inte San Andreas, som du ser. Sen kan du ju gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Han nämnde två spel och det är ju inte San Andreas, som du ser. Sen kan du ju gissa. Sry. Såg ej att det var någon text under bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts