Star Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag klarade 78 st på raken. Jag tror att efter 50 st får man mindre tid. För jag fick J*vlit bråttom och tillslut gick det inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 typ 25-28...Men det är bara för att jag inte orkar åka och laga taxin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag har klarat över 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag klarade 102 st på raken sen exploderade taxin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag klara 106 sen skjöt en triad sönder bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Inte försökt att spara emellanåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 118 på raken.. sen blev det aningen långtråkigt.. åkte till min nya Borgnine och lät min sista passagerare stiga ut inne på borngnine området och titta på när jag testade spikarna på kofångaren för första gången.. på henne Jag tyckte då inte att man fick mindre tid efter 50 uppdrag.. tror jag hade över 10 min till godo när jag var uppe i 100st.. kommer inte ihåg riktigt.. Men jag filmade ju tillfället med min digitalkamera så jag kan ju kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Tippade bilen på 97..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts