The Dude Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Tror att det i överlag är tvåor som gjorde provet idag. Förresten, lärarna sa att de var tvungna att sitta 2½ timma. Vi hade SvB förra terminen (3:an) men jag vet att min jämnåriga kusin (också NV NV) i Stockholm hade det nu, och estettreorna på skolan med flera skrev det också. Beror ju på hur kursplanen ser ut. Men läser någon Svenska B i tvåan alltså? Redigerad 25 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vi hade SvB förra terminen (3:an) men jag vet att min jämnåriga kusin (också NV NV) i Stockholm hade det nu, och estettreorna på skolan med flera skrev det också. Beror ju på hur kursplanen ser ut. Men läser någon Svenska B i tvåan alltså? Jo, alla tvåor på våran skola gjorde det idag. Och jag kommer ju då också läsa Svenska B i tvåan och C i trean. Hade inte ni någon svenska i tvåan då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vi hade SvB förra terminen (3:an) men jag vet att min jämnåriga kusin (också NV NV) i Stockholm hade det nu, och estettreorna på skolan med flera skrev det också. Beror ju på hur kursplanen ser ut. Men läser någon Svenska B i tvåan alltså? Jepp, vi gör. Gjorde också nationella provet idag. Vi har haft tre stycken, muntligt en 80 min uppsats och nu detta. Så inget mer nationellt kvar i Svenska B för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Jo, alla tvåor på våran skola gjorde det idag. Och jag kommer ju då också läsa Svenska B i tvåan och C i trean. Hade inte ni någon svenska i tvåan då, eller? Ja det var nån period vi inte läste svenska men jag minns fan inte när. Men Svenska C är inte med i mitt program utan finns bara som tillval. Redigerad 25 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Hihi! Gammal som jag verkar ha blivit så tycker jag det är lite småsött när folk diskuterar nationella prov i presens, även om detta gällde gymnasiekurser. I den andra tråden om NP märkte jag en del folk som jag trodde var äldre än 91:or, men icke! Redigerad 25 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Hihi! Gammal som jag verkar ha blivit så tycker jag det är lite småsött när folk diskuterar nationella prov i presens, även om detta gällde gymnasiekurser. I den andra tråden om NP märkte jag en del folk som jag trodde var äldre än 91:or, men icke! 19 år... du är själv ung nog att fortfarande gå gymnasiet, kanske lite tidigt att redan börja tala om den "gamla tiden"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 19 år... du är själv ung nog att fortfarande gå gymnasiet, kanske lite tidigt att redan börja tala om den "gamla tiden"? Mja, men den posten kanske satt bättre i den andra tråden (för högstadie-NP). Jag gick ut gymnasiet för snart ett år sen, men med "den gamla tiden" menar jag ju inte gymnasiet utan högstadiet. Så du fattar nog ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gjorde det nyss och det gick väll typ sådär.. kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gjorde det nyss och det gick väll typ sådär.. kasst lol jag var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts