Mikolan Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 fsfsddsfgs Aja blir väl lite lättare imorgon nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 fsfsddsfgs Aja blir väl lite lättare imorgon nu Sitter alla vid datorer när man ska göra provet? Det är väl lite korkat när det är sådan hög cheatrisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Sitter alla vid datorer när man ska göra provet? Det är väl lite korkat när det är sådan hög cheatrisk? Man skriver för hand, det är häftet med uppgifter som har läckt ut. Redigerad 24 april, 2007 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Man skriver för hand, det är häftet med uppgifter som har läckt ut. Inte vi, vi skriver på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Fanns det en länk där innan? Isf, varför är den borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Fanns det en länk där innan? Isf, varför är den borta?Hade kvar den bland nydligen stängde flikar. http://forum.pigvj.se/uploadfiler/1/nuff-npsb.del3.VT07.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 B3 verkar skön. JAg tänker inte bestämma mig ändå då det kan vara fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Den där med bloggen verkar intressant, men får se hur ja gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag läser svenska B, men varför har inte jag nationellt prov imorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Hade kvar den bland nydligen stängde flikar. http://forum.pigvj.se/uploadfiler/1/nuff-npsb.del3.VT07.pdf Länken är död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vad jag har hört så skickas proven ut en timme innan skrivningen. Så denna är fejk antar jag:P Men man vet aldrig... Men jag kan ha fel också! Redigerad 24 april, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Men orka fuska på NP! Så jävla enkela prov ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Men orka fuska på NP! Så jävla enkela prov ändå! Så svenska B-nationella är enkelt menar du? Höstadiesvenska är enkel, där du fick VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vad jag har hört så skickas proven ut en timme innan skrivningen. Så denna är fejk antar jag:P Men man vet aldrig... Men jag kan ha fel också! Den var rätt. Är redan hemma och måste säga att det gick över förväntan. Tog B6 och skrev en 6 sidor lång (kort) artikel på bara drygt en timme. Gick alltså bra, skulle lätt kunna säga att jag har VG och kanske en pytteliten chans på MVG. Främst är jag glad för att det redan är över, vissa sitter kanske alla 5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den var rätt. Är redan hemma och måste säga att det gick över förväntan. Tog B6 och skrev en 6 sidor lång (kort) artikel på bara drygt en timme. Gick alltså bra, skulle lätt kunna säga att jag har VG och kanske en pytteliten chans på MVG. Främst är jag glad för att det redan är över, vissa sitter kanske alla 5 timmar. Shit. Sitter man 5 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Shit. Sitter man 5 timmar? Om man vill får man det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Var vi de enda som satt vid dator och skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Var vi de enda som satt vid dator och skrev? Vi skrev på papper, på förra delen satt vi dock vid datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Det är väl dom som går i tredje ring som gjorde svenska B idag? Isf var det ungefär hälften av alla treorna som kom ut efter ca 20 minuter och sa att det gick dåligt för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Det är väl dom som går i tredje ring som gjorde svenska B idag? Isf var det ungefär hälften av alla treorna som kom ut efter ca 20 minuter och sa att det gick dåligt för dom. Tror att det i överlag är tvåor som gjorde provet idag. Förresten, lärarna sa att de var tvungna att sitta 2½ timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts