Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 När jag försöker lägga upp en fil, index.php, så vill inte firefox visa den. Inte när jag förhandsgranskar den via dreamweaver heller för den delen. Istället vill den ladda ner filen, väljer jag "öppna med" och sen firefox kommer samma ruta igen. Lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Att firefox inte vill visa den är nog gansak logiskt eftersom du behöver en webbserver för att kunna köra php-filer. Kan du öppna den med t.ex. Notepad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Att firefox inte vill visa den är nog gansak logiskt eftersom du behöver en webbserver för att kunna köra php-filer. Kan du öppna den med t.ex. Notepad? Ja, det går. Kom på varför det inte funkade efter att ha laddat upp den på host nu. Den hosten klarade inte PHP. Ibland är jag dummare än tillåtet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Let me sno den här topicen en stund. Jag hade något liknande problem innan omformateringen. Har skulle köra en flashfil i firefox, från hårddisken. Och det funkade fint först men efter ett tag blev det precis som Qouad skrev, att FireFox ville ladda ner filen istället. Weird. Vad var felet där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts