Mark Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Då så.. Eftersom det inte är min dator, och har inte tillgång till hans så ska jag försöka att förklara så gott jag kan. Alltså, han fick ny dator igår, rätt så bra om jag får säga det själv. Allting är installerat, plug 'n play så att säga. MEN, det är något som inte funkar. När han ska öppna olika program, eller startar program efter att han satt i en skiva, så dyker det upp ett bluescreen. Det är i synnerhet bara när han startar program eller öppnar nya fönster. Han har Windows Vista, om det är till någon hjälp. Han behöver verkligen hjälp, han ska testa installera Windows XP på fredag och se vad som händer, men vi skulle vilja ha lite mer "proffesionell"(stavning? hjälp, ni alltså. Vad kan felet vara? Ett LAN i helgen står på spel, hjälp tack. Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Då så.. Eftersom det inte är min dator, och har inte tillgång till hans så ska jag försöka att förklara så gott jag kan. Alltså, han fick ny dator igår, rätt så bra om jag får säga det själv. Allting är installerat, plug 'n play så att säga. MEN, det är något som inte funkar. När han ska öppna olika program, eller startar program efter att han satt i en skiva, så dyker det upp ett bluescreen. Det är i synnerhet bara när han startar program eller öppnar nya fönster. Han har Windows Vista, om det är till någon hjälp. Han behöver verkligen hjälp, han ska testa installera Windows XP på fredag och se vad som händer, men vi skulle vilja ha lite mer "proffesionell"(stavning? hjälp, ni alltså. Vad kan felet vara? Ett LAN i helgen står på spel, hjälp tack. Marky Nämen att installera XP är väl bra att börja med, Robban som vi känner hade ju också väldiga problem med Vista.. Arvidsjaur + Vista = Redigerad 25 april, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om den nu är ny så finns det kanske en kundsupport av något slag som han kan ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts