Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Originaltråd: http://www.gtastunting.net/forums/index.php?showtopic=21095 AaShiit The first things I wanna say is this. The movies name is Intense, so I didnt want to go for a 5 minute long mainpart, so I choosed a fast song. Ive rendered the MQ, Something got wrong when I labeled a stunt in it, im sure you'll notice it, ill fix this when im rendering HQ and LQ. [edit, i wont render something more, the .veg is fuckd up]Links. Filefront (stream from here) - 86MB_MQ Daffy; Its some sort of a collab me thinks. Gjorde den ett tag sen, postade aldrig här. På GTAS var kommentarerna blandade, en del hatade den, några "enjoyed" it. Nån enstaka älskade den. Men på det stora hela är den väl helt okej imo. Tube: http://www.youtube.com/watch?v=bWDKIhHT9Bk Redigerad 24 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Den var nice, dock bara ett stunt av våran älskade antepante :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Gillade stuntsen, riktigt fina var dom Och det var även ett bra tempo i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den var nice, dock bara ett stunt av våran älskade antepante :/ Hade bara tid att landa ett, filmen är väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den var nice, dock bara ett stunt av våran älskade antepante :/ Älskar du inte mig med? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Älskar du inte mig med? :'( jo det är klart du bor ju i sverige, dvs över övik. längre ner är fakesverige och borde grävas bort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 jo det är klart du bor ju i sverige, dvs över övik. längre ner är fakesverige och borde grävas bort =) Yay! trekant på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Jag och Merkky då? :'( Weelll naajs film ^^ Skriver mer när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag och Merkky då? :'( Weelll naajs film ^^ Skriver mer när jag orkar. Ok ni också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ok ni också ^^ Jag då? :'( Stuntar ju ifs inte VC men ändå? Däremot kan jag insistera(stavning? ) i att det borde grävas vallgrav mellan "riktiga sverige" och skåne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Men nu skiter vi i Sverige och dom där nere. Kommentera filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts