Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Well, jag fick min insperation till det är utroligt svåra stuntet av ingen annan än våran mästare Tackleberry. CLICKME TACK FÖR ALLT STÖD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Well, jag fick min insperation till det är utroligt svåra stuntet av ingen annan än våran mästare Tackleberry. CLICKME TACK FÖR ALLT STÖD! Jag gillar att du ansträngde dig så hårt Väldigt innovativt att välja en faggio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 woot röstning woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=91-zJok2UcQ Sådär, det vart inte som jag hade tänkt, om ni tittar noga så kanske ni ser vart jag vill landa. Jag har kommit dit också, men bailat. Jag orkar inte prova mer så det får bli att försöka vidare en annan gång, detta får duga nu. Hur ska vi göra tycker ni? Vi verkar ju inte bli mer än 4 Nice! Jag antar att du antingen ville komma upp på taket eller till höger? Äsch, spelar ingen roll. Tyckte det blev fint iaf Till en början såg jag aldrig att du fick till en bump, men det fick du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 woot röstning woot? EFtersom det tydligen var tveksamheter angående deadlinen så är det bara att skicka in idag också. Frågan är hur vi gör nu Vi blev ju 7 helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Samma sak? 7vs7 minst röster buhbye 3 1on1 matcher sen semi, final woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 "7 vs 7 minst ryker" då är vi 6. Sen 1 on 1, då blir vi 3. Sen är semi 3 stycken (alla mot alla) och en åker ut, menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tycker vi kör alla sju samtidigt. De tre sämsta ryker och kvar har vi fyra som gör upp i två semifinaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts