Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Så 1 vs 3 2 vs 4 Sen vinner 2 och 3 sina matcher, så får vi se de bägge i en ny match med ny utmaning, right? *Lottar* Edit: godfather vs Kebab antepante vs Qouad Redigerad 1 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Men nej, jag har glömt att skicka in SteveX's stunt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Inget bestäms innan deadline är över, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Ändå.. Mitt förslag till vad vi gör är att dom fem som nu är kvar, våra stunts röstas mellan dom övriga som inte skickade in någonting, han med minst röster får gå hem, buhbye. Och sen kör vi som Qouad sa i första posten häruppe på fjärde sidan SteveX: http://www.youtube.com/watch?v=GZSG-1QYH8M Redigerad 1 maj, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Ändå.. Mitt förslag till vad vi gör är att dom fem som nu är kvar, våra stunts röstas mellan dom övriga som inte skickade in någonting, han med minst röster får gå hem, buhbye. Och sen kör vi som Qouad sa i första posten häruppe på fjärde sidan Sounds like a winner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vaddå, så att de med stunt kanske åker ut och de utan stunt kanske går vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vaddå, så att de med stunt kanske åker ut och de utan stunt kanske går vidare? Inte direkt 1. 5 stuntare blir 4 (alla mot alla, sämst ryker) 2. 4 stuntare blir 2 ((1 on 1)*2-2 sämsta ryker) 3. 2 stuntare blir 1 (FINAL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Vaddå, så att de med stunt kanske åker ut och de utan stunt kanske går vidare? ^ | |________Kolla däroppe, dumma valpkramare! Jag undrar hur du fick det till det dära... Redigerad 1 maj, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Okej, då röstar vi! Min röst håller jag för mig själv tills jag har sett kebabs bidrag Edit: Min röst går till Kebab, bra höjd och fin landning, Bra jobbat! Redigerad 1 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okej, då röstar vi! Min röst håller jag för mig själv tills jag har sett kebabs bidrag Edit: Min röst går till Kebab, bra höjd och fin landning, Bra jobbat! SNÄLLA! Det är deadline IMORGON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nej? Idag! Edit...Ops, såg att jag hade skrivit 2:maj, men aja, det är tisdag och det är idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nej? Idag! Edit...Ops, såg att jag hade skrivit 2:maj, men aja, det är tisdag och det är idag Men den andra är imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Neeej, få honom inte att ändra sig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! FY VARE!! NU BLIR JAG SUER! Jag som skulle gått vidare eftersom det bara var jag och chili_13 i våran grupp. Så ändrar ni dagen innan, och jag läser det nu. Så jag har alltså några timmar på mig att landa ett stunt, redigera och lägga upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Replay: Tackleberry_VC_PB_too_good_to_be_true.rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Replay: Tackleberry_VC_PB_too_good_to_be_true.rep OMFG NIC EONE!111 jag är inte sarkastisk, utan jag imiterar vissa av medlemmarna här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 OMFG NIC EONE!111 jag är inte sarkastisk, utan jag imiterar vissa av medlemmarna här på forumet Kan du tänka dig att jag gjorde det där på andra försöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Jahapp, jag som trodde att jag iallafall skulle ha en liiten chans. :'( Tycker dock inte det borde gillas eftersom du gjorde en wallride på slutet, något sådant stod det minsann inte om i utmaningen. Redigerad 2 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Replay: Tackleberry_VC_PB_too_good_to_be_true.rep Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag har sett en del dumma sätt att slösa spots på. Hur många timmar nötte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts