antepanteboy Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 kej då, efter som ingen gillar den så får man inte ha med landade stunts, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 kej då, efter som ingen gillar den så får man inte ha med landade stunts, ok? Vadå, man får väl göra så kallade "gamla" stunts? Det du menar är att stuntsen måste vara gjorda efter att den här tråden var postad, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Något sådant måste han väl mena. Annars lär det bli mycket få stunts med i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Med andra ord: "Har du haft med stuntet i en video så är det inte tillåtet" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Med andra ord: "Har du haft med stuntet i en video så är det inte tillåtet" ? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Precis. Som jag trodde då. Nåja, det behöver jag ju inte vara orolig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Okay, här är mitt bidrag, landat igår utube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Hej, blir tyvär tvungen att dra mig ur, dels för att SA försvann från min dator när jag försökte rätta till den och i VC fungerar inte min Rep-funktion... Sorry gubbs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jahaja...många avhopp. Vi får se hur många som lämnat in bidrag vid deadline så bestämmer vi väl hur vi gör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Okay, här är mitt bidrag, landat igår utube Ser ut som om distansen är många gånger längre än höjden... aja. Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hoihoi, skynda på nu grabbar! Deadline imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Jag är med. Men det verkar inte som att så många andra är det.. http://www.youtube.com/watch?v=h3KVlb3uu9A Redigerad 1 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag har ett stunt landat och klart, ska slänga upp det när jag reccat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Ska göra ett försök nu. Klarar jag det inte så är det inte hela världen då jag ändå tror att det är omöjligt för en noob som mig att vinna mot APB eller Qouad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Ska göra ett försök nu. Klarar jag det inte så är det inte hela världen då jag ändå tror att det är omöjligt för en noob som mig att vinna mot APB eller Qouad. åhh.. nänänä! Om du svarar på MSN nån gång så får du ett spot av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nope. Går iiicke. Noob. I. Am. Hej. Då. Tyvärr. Grattis APB och Qouad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=91-zJok2UcQ Sådär, det vart inte som jag hade tänkt, om ni tittar noga så kanske ni ser vart jag vill landa. Jag har kommit dit också, men bailat. Jag orkar inte prova mer så det får bli att försöka vidare en annan gång, detta får duga nu. Hur ska vi göra tycker ni? Vi verkar ju inte bli mer än 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag tycker vi kör 2 st 1on1 matcher, sen final. Typ enda sättet att få "lite" tävling på det, och en mindre deadline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag tycker vi kör 2 st 1on1 matcher, sen final. Typ enda sättet att få "lite" tävling på det, och en mindre deadline Jo, det får nog bli så. Grupperna som är nu går ju inte att använda iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts