Stevex Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Whoa, visste inte att man fick lira i SA också. Känner mig rätt körd nu när jag bara kan stunta i VC. Det är lättare att stunta i SA pga svårigheten att falla av. SA ser så fult ut tycker jag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 SA ser så fult ut tycker jag :/ Är du inte medveten om att du skulle spöa skiten ur mig och Babben om du använde dig ut av SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Är du inte medveten om att du skulle spöa skiten ur mig och Babben om du använde dig ut av SA? Han använder nog SA, men han tycker väl VC är snyggare. Han ägde ju Nuc med sitt stunt i GTASLSA Redigerad 24 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Han använder nog SA, men han tycker väl VC är snyggare. Han ägde ju Nuc med sitt stunt i GTASLSA That makes us two. RAD med 2 packers, det blir inte värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Klart som... nrgoljaspad att jag kör SA, men det här ska nog bli mitt sista stunt i SA, har ett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Måste faktiskt säga att jag tycker att det är lite "fusk" att kunna välja att spela i SA eller VC då vi (åtminstonde jag) inte har möjligheten av att kunna spela i SA som faktiskt är ganska mycket lättare att stunta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Måste faktiskt säga att jag tycker att det är lite "fusk" att kunna välja att spela i SA eller VC då vi (åtminstonde jag) inte har möjligheten av att kunna spela i SA som faktiskt är ganska mycket lättare att stunta i. ...men annars skulle det här vara så gott som omöjligt att genomföra. Jag tror ingen här verkligen vill ha det så, men det finns inte så många val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Ta bort mig från listan, hoppar av med anledningen att min dator inte funkar för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Så Lajnux är vidare! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Kan hända att jag får lägga mig, mitt grafikkort är paj just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) *Borta* Redigerad 26 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Kom på en sak till...Om man vill så FÅRdu bidra med ett stunt som du har landat tidigare, om man har idetroka eller något nice då har jag en fet backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Kom på en sak till...Om man vill så FÅRdu bidra med ett stunt som du har landat tidigare, om man har idetroka eller något Eh... Vad är det då för mening med den här tävlingen? Tycker det där är en väldigt dålig regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Kom på en sak till...Om man vill så FÅRdu bidra med ett stunt som du har landat tidigare, om man har idetroka eller något Ändrar du det där för din egen skull? Seriöst, vad är den bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Eh... Vad är det då för mening med den här tävlingen? Tycker det där är en väldigt dålig regel. Kan inte annat än instämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Buuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Boooooh! Myteri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om man ladnar om det ska det väl gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Om man ladnar om det ska det väl gå? Jodå, inget problem att landa om ett stunt man gjort förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Jodå, inget problem att landa om ett stunt man gjort förr. får väl landa om mitt backup då, ska prova oradat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts