antepanteboy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Utmaning: Utför den bästa Packer2bumpen i valfritt spel Dedline: Tisdag 2:maj Dom 2 bästa i varje grupp kommer att gå vidare, grupperna ser ut såhär: Grupp 1: JSHC Godfather Tackle Grupp 2: Lajnux Chilli_13 Grupp 3: VickeX Antepantboy Qouad Grupp 4: Stevex Kebab Mr.Magic Kör igång! Redigerad 25 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Men jag kan väl få klaga på okreativ utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Men jag kan väl få klaga på okreativ utmaning. Gör det Skicka gärna förslag på PM till mig eller Antepanteboy inför kommande ronder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vi tänkte välja något enkelt som första utmaing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har ni inte glömt en sak... Vem är domare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har ni inte glömt en sak... Vem är domare? Alla från grupp 1, 2 och 3 kommer att rösta på deltagarna i grupp 4. Och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Allihopa tror jag. Qouad och APB är ju uträknade iom att dom deltar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Hahahahahahha, akta att jag, som är sämst, hamnade med de 2 bästa Redigerad 24 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vet inte om jag pallar. Men är det alla som ska göra en P2B? Eller bara grupp 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vet inte om jag pallar. Men är det alla som ska göra en P2B? Eller bara grupp 1? Alla. "Lajnux" i grupp 4 är fel, ska vara Stevex. Redigerad 24 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag kom i två grupper. Måste betyda att jag är riktigt dålig eftersom att jag får två chanser :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Tycker min grupp är rätt bra, har fan inte bestämmt mig om jag ska köra i vc elelr sa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Gjorde ett lite snabbt för att ha det avklarat, förväntar mig inte att det går så bra, menmen. http://www.youtube.com/watch?v=b_ERPPuYTDo edit, och ni som tänker fråga om kommentaren i slutet, jag röstar alltid på stuntsen som ser bäst ut, jag tänker aldrig på omständigheterna till det (run-up osv). Vet inte varför jag lade in det egentligen. Redigerad 24 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Gjorde ett lite snabbt för att ha det avklarat, förväntar mig inte att det går så bra, menmen. http://www.youtube.com/watch?v=b_ERPPuYTDo edit, och ni som tänker fråga om kommentaren i slutet, jag röstar alltid på stuntsen som ser bäst ut, jag tänker aldrig på omständigheterna till det (run-up osv). Vet inte varför jag lade in det egentligen. /Me känner sig rätt körd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) /Me känner sig rätt körd Jag skulle nästsan känna tvärtom, nu kan ju du göra en fetans combo =), jag trodde du skulle ta den högsta delen där. undra om den ens går Redigerad 24 april, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag skulle nästsan känna tvärtom, nu kan ju du göra en fetans combo =), jag trodde du skulle ta den högsta delen där. undra om den ens går Du talar till den noobigaste av de noobigaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Najsnajs. Fast. Fan, tror jag hamnade i den svåraste gruppen. Ska se vad jag kan komma på.. Gjorde ett lite snabbt för att ha det avklarat, förväntar mig inte att det går så bra, menmen. http://www.youtube.com/watch?v=b_ERPPuYTDo Fan så högt det såg ut! Hoppas alla får roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Glömde reprisen, here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Whoa, visste inte att man fick lira i SA också. Känner mig rätt körd nu när jag bara kan stunta i VC. Det är lättare att stunta i SA pga svårigheten att falla av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Helvete, har glömt bort det här. Har tyvärr inte internet på min dator, och har försökt klura ut vad felet är. Nåja, ska se om jag lyckas fixa till det, annars drar jag mig ur... Ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts