Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Kan inte vara lätt att vara dum i huvudet. Håller inte med eller så, men det var kul sagt, Redigerad 26 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag har bättre betyg i engelska en svenska. Kanske för att jag tycker det är tråkigt och ointressant att jobba om författare från 1800-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kan inte vara lätt att vara dum i huvudet. Vaddå dum i huvudet? Jag förmodade att alla skulle förstå det, om man har MVG i ett ämne endast så är man ju bäst i det. Man får ju se hur bra man klarar av betygskriterierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Håller inte med eller så, men det var kul sagt, Det tror vi så mycket vi vill på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Övrigt: MPR. Går media, mediaproduktion är bäst. Matte: Av nån dum anledning. NO: Gillar inte det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Favorit? Engelska Bäst? Engelska Sämst? NO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 @SlewME: När man läser svenska i skolan är det mycket mer avancerade uppgifter än om man jämför med det man gör på engelskalektionerna. (iaf på högstadiet som detta verkar handla om) Om man då är bättre på ämnet engelska betyder det ju inte att man är bättre på språket engelska, i jämförelse med svenska. Hur kan du säga att det inte framgår att det är betygsmessigt? Frågan gäller hur bra man är på ett visst ämne och kunskapen inom skolans ämnen mäts i betyg. Jag är mycket bättre på engelska än svenska i skolan (ämnen pratar vi om) Då jag gick ut högstadiet med MVG i engelska men bara G i svenska, jag pratar dock betydligt bättre svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) @SlewME: När man läser svenska i skolan är det mycket mer avancerade uppgifter än om man jämför med det man gör på engelskalektionerna. (iaf på högstadiet som detta verkar handla om) Om man då är bättre på ämnet engelska betyder det ju inte att man är bättre på språket engelska, i jämförelse med svenska. Hur kan du säga att det inte framgår att det är betygsmessigt? Frågan gäller hur bra man är på ett visst ämne och kunskapen inom skolans ämnen mäts i betyg. Jag är mycket bättre på engelska än svenska i skolan (ämnen pratar vi om) Då jag gick ut högstadiet med MVG i engelska men bara G i svenska, jag pratar dock betydligt bättre svenska.Vi har redan kommit fram till följande Qouad (då han svarar efter 1 timmes uppehåll i debatten) 1. Tweak och GTA3 freak tycker att jag är dum i huvudet. 2. Att det rör sig om betyg och inte kunskap (Ceone, trådskapare, bekräftade det) Redigerad 26 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Vi har redan kommit fram till följande Qouad (då han svarar efter 1 timmes uppehåll i debatten) 1. Tweak och GTA3 freak tycker att jag är dum i huvudet. 2. Att det rör sig om betyg och inte kunskap (Ceone, trådskapare, bekräftade det) Amen SlewME. Jag svarade faktiskt på det inlägget men det kom inte fram, så jag sket i det. Jag tycker inte du är det minsta dum i huvudet. Jag tycker du är skitschysst och smart för det mesta, ändå om vi inte håller med varandra. Du har gjort jättemycket bra saker för forumet, oh du har gett mig ett PS2-spel Att jag tyckte att det var kul när GTA3_Freak helt obefogat och helt oväntat kom in med någonting så korkat har ingenting med vad jag tycker att göra, något som jag också sa men du valde att inte tro på. Jag tycker inte du är dum i huvudet, end of discussion. Vad du tror är en sak men sluta använda det emot mig. Redigerad 26 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Älskar idrott. Äger på matte. Suger på slöjd. nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 älskar på: fordonskunskap bäst på: samma hatar: matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Svenska Svenska Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Idrott Engelska Matte, har dock g+ i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Gillar mest: NO-ämnena (mest kemi och biologi och teknik, har VG genomsnitt) Bäst i: Matte (MVG) Suger på: Slöjd (men om jag hinner klart med arbetet får jag VG, enligt lärarn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) 1.Svenska. 2.Svenska.(mvg) 3.Idrott.(g+) Sigh. Redigerad 27 april, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Haha, jag trivs bra i skolan och kommer bra överens med nästan alla mina lärare, förutom min slöjdlärare. Hon tror, med all rätt, att jag har något handikapp och har hotat med åtgärdsprogram ett par gånger Du har inget att klaga på, träslöjdläraren i årskurs 1-6 tog på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Favorit: SO Bäst: Engelska Sämst: NO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Du har inget att klaga på, träslöjdläraren i årskurs 1-6 tog på oss. Ärligt? Vi hade en träslöjdslärare som var lite peddo vi med. Han höll på med en av tjejerna i min klass hela tiden (som var jättesöt då, sjukt snygg nu) och sket i oss andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Engelska Engelska Matte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Ärligt? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts