Jump to content

Undersökning, skolarbete. Svara på frågor är ni snälla =)

Ceone
 Share

Undersökning  

114 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@SlewME: När man läser svenska i skolan är det mycket mer avancerade uppgifter än om man jämför med det man gör på engelskalektionerna. (iaf på högstadiet som detta verkar handla om) Om man då är bättre på ämnet engelska betyder det ju inte att man är bättre på språket engelska, i jämförelse med svenska. Hur kan du säga att det inte framgår att det är betygsmessigt?

Frågan gäller hur bra man är på ett visst ämne och kunskapen inom skolans ämnen mäts i betyg. Jag är mycket bättre på engelska än svenska i skolan (ämnen pratar vi om) Då jag gick ut högstadiet med MVG i engelska men bara G i svenska, jag pratar dock betydligt bättre svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@SlewME: När man läser svenska i skolan är det mycket mer avancerade uppgifter än om man jämför med det man gör på engelskalektionerna. (iaf på högstadiet som detta verkar handla om) Om man då är bättre på ämnet engelska betyder det ju inte att man är bättre på språket engelska, i jämförelse med svenska. Hur kan du säga att det inte framgår att det är betygsmessigt?

Frågan gäller hur bra man är på ett visst ämne och kunskapen inom skolans ämnen mäts i betyg. Jag är mycket bättre på engelska än svenska i skolan (ämnen pratar vi om) Då jag gick ut högstadiet med MVG i engelska men bara G i svenska, jag pratar dock betydligt bättre svenska.

Vi har redan kommit fram till följande Qouad (då han svarar efter 1 timmes uppehåll i debatten)

1. Tweak och GTA3 freak tycker att jag är dum i huvudet.

2. Att det rör sig om betyg och inte kunskap (Ceone, trådskapare, bekräftade det)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har redan kommit fram till följande Qouad (då han svarar efter 1 timmes uppehåll i debatten)

1. Tweak och GTA3 freak tycker att jag är dum i huvudet.

2. Att det rör sig om betyg och inte kunskap (Ceone, trådskapare, bekräftade det)

Amen SlewME. Jag svarade faktiskt på det inlägget men det kom inte fram, så jag sket i det.

Jag tycker inte du är det minsta dum i huvudet. Jag tycker du är skitschysst och smart för det mesta, ändå om vi inte håller med varandra. Du har gjort jättemycket bra saker för forumet, oh du har gett mig ett PS2-spel -_-

Att jag tyckte att det var kul när GTA3_Freak helt obefogat och helt oväntat kom in med någonting så korkat har ingenting med vad jag tycker att göra, något som jag också sa men du valde att inte tro på. Jag tycker inte du är dum i huvudet, end of discussion.

Vad du tror är en sak men sluta använda det emot mig.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag trivs bra i skolan och kommer bra överens med nästan alla mina lärare, förutom min slöjdlärare. Hon tror, med all rätt, att jag har något handikapp och har hotat med åtgärdsprogram ett par gånger ^_^

Du har inget att klaga på, träslöjdläraren i årskurs 1-6 tog på oss. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor