Quattro Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Övrigt Övrigt Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Engelska Engelska Språkval (Tyska) Tänka sig. Jag gillar samt ogillar språk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad många som hade svårt för matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad många som hade svårt för matte Ja verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 SO-freak. Svenskanörd. Idiot i matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Favorit? Idrott. Bäst? Svenska. Sämst? Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag studerar ju vid universitet nuförtiden men jag kan rösta enligt hur jag tyckte och tänkte när jag gick i grundskolan: Övrigt (Bild) Övrigt (Bild) tätt följd av svenska NO-ämnen (usch och tvi!) tätt följda av matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Hmmm, det är ju olika, beroende på vad man gör i de olika ämnena, t.ex. så är jag ingen älskare av Geografi men gillar Historia. Favorit: Matte. (tätt följd av SO) Bäst: SO. (tätt följd av matte) Sämst: Slöjd. (att såga och slipa är inte min grej) Redigerad 24 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag gillar engelska mest... ..och det är även det sm är mitt starkaste ämne Jag ogillar idrott, men var nog fan sämre i slöjd, så jag röstade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Engelska. Matte. Idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Du borde editera pollen så man kan rösta riktigt. Har själv inget favorit ämne och är inte heller bäst I något. Är dock sämst på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Favoritämne: Övrigt (Musik) Bäst i: Övrigt (Musik) Sämst i: Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 MUSIK.. finns inget annat MUSIK trummbattlade med läraren.... ovavgjort SLÖJD finns inget tråkigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tycker Idrott är roligast. Är bäst på Matte. Suger på Idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Idrott Bäst i Engelska och sämst i NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Jag gillar engelska mest... ..och det är även det sm är mitt starkaste ämne Jag ogillar idrott, men var nog fan sämre i slöjd, så jag röstade på det. Haha, jag trivs bra i skolan och kommer bra överens med nästan alla mina lärare, förutom min slöjdlärare. Hon tror, med all rätt, att jag har något handikapp och har hotat med åtgärdsprogram ett par gånger Redigerad 26 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Är jävla tvärtimot statistiken. Jag är bra i matte och dålig i engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Idrott Idrott Språkval Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Är ju riktigt tragiskt då vi i Sverige går mot en utveckling där engelskan är det som ungdomar är bäst på och tycker är roligast. Helt sjukt enligt mig. Redigerad 26 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Är ju riktigt tragiskt då vi i Sverige går mot en utveckling mot att engelskan är det som ungdomar är bäst på och tycker är roligast. Helt sjukt enligt mig. Det värsta är svenska företag som gör reklamerna i engelska. Skämms dom för svenskan eller? Redigerad 26 april, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts