Ceone Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) På Matten jobbar vi för tillfället med statistik, där man ska fråga personer om vad de tycker om saker och ting. Ni behöver inte skriva bara fylla i svaren på omröstningen. Tack i förhand Ceone Redigerad 24 april, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Älskar idrott. Äger på matte. Suger på slöjd. nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Älskar idrott. Äger på matte. Suger på slöjd. nuff said Tack så mycket. Ni är mina hjältar allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Älskar SO Äger på SO Hatar matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Högstadiekurser enbart ju.. Favoritämne: Historia, men enbart WW2. (allt annat är jag snorkass på och hatar) vote: SO? Bästa ämne: Hmm, G-- i typ alla kurser. Har ett VG i webdesign från åk1 för 3 år sedan. antar att det får bli det. vote: Övrigt Sämsta ämne: Jadu, välj och vraka mellan 8 IG. vote: Övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ah, nu votade fel men de skiter jag i. 1.Favoritämne = Idrott (Votade SO-ämnen) 2.VIlket ämne jag är bäst på = Engelska 3.Sämst = NO-ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Älskar datordesign. Äger engelskan Suger på matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Högstadiekurser enbart ju.. vote: Övrigt Jag vet, men det blev helt många svar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 1. Övrigt (inget). 2. Engelska. 3. Övrigt (har IG i alla ämnen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 1. Ljudteknik 2. Engelska 3. Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag var bäst på engelska, tror jag. Röstade det, men är inte säker på att det stämmer. Favoriten var tyska, det var jag jäkligt bra på så det kanske jag skulle valt som "bäst på?" istället. Sämst på matte. VOTE: 1. Språkval (tyska) 2. Engelska (kanske skulle röstat tyska) 3. Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Favorit: Övrigt. Mediaproduktion. Bäst: Engelska. Sämst: Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Gillar SO bäst Är bäst på engelska Sämst på bild (övrigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Idrott Idrott Språkval Ialla fall bland högstadie kurserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Roligast beror väl på vad man gör för tillfället i just det ämnet, men programmeringen brukar overall inte kännas lika seg som andra ämnen så röstade övrigt där. Mina bästa ämnen är väl matte och fysik. Röstade matte dels för att jag känner mig lite säkrare i matten för tillfället och dels för att fysiken var tillsammans med biologi och kemi (är väl inte dålig i dem heller, men känner mig bättre i ämnena nämnda ovan). För tillfället känner jag mig sämst i programmeringen, röstade övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 1. Idrott 2. Språkval och engelska. Men jag valde språkval. 3. Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Idrott lätt bästa! Idrott är jag bäst på! Suger på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 1. SO 2. Engelska 3. NO, bitch ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Eftersom jag går på gymnasiet så finns inte det jag gillar absolut bäst så blir vad jag gillar näst bäst Favorit ämne: Engelska Bäst i: Engelska Sämst i: Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Engelska Engelska Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts