Star Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 I menyn där man ställer in grafiken och sånt, finns det en sak som heter tracks!! eller nåt sånt! Jag har den inställt på off därför spelet blir så fruktansvärt segt annars. Vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Trails menar du? Med trails får man extra effekter i spelet, skuggor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Trails menar du? Med trails får man extra effekter i spelet, skuggor tror jag. Ok men varför blir spelet segt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Ok men varför blir spelet segt då? Extra effekter kräver mer av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts