Siana Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Många av er kanske minns stumfilmen "Att baka en kladdkaka" som publicerades här för ett tag sen. Vi har nu gjort ett nytt verk, Ett parti kinaschack! Samma anda på det, ljudeffekter och stumfilm. Gästskådespelare är vår goa danske vän och broder till Zack. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Många av er kanske minns stumfilmen "Att baka en kladdkaka" som publicerades här för ett tag sen. Vi har nu gjort ett nytt verk, Ett parti kinaschack! Samma anda på det, ljudeffekter och stumfilm. Gästskådespelare är vår goa danske vän och broder till Zack. Enjoy! SÅ JÄVLA BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Tack, det värmer. Ska erkännas att vi verkligen inte ansträngt oss med klippning och redigering denna gången, det är därför det är lite knackigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Tack, det värmer. Ska erkännas att vi verkligen inte ansträngt oss med klippning och redigering denna gången, det är därför det är lite knackigt ibland. Hehe, skrattade nästan hela filmen så jävla klockren...det finns fan inget du behöver göra bättre! Redigerad 24 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Tyckte den var rätt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 "Att baka en kladdkaka" var mycket roligare. Tycker inte denna var så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 "Att baka en kladdkaka" var mycket roligare. Tycker inte denna var så rolig Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Torr enligt mig, bra redigering annars, kunde kanske varit lite roligare och längre. En sak jag undrar vf kinaschack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Haha, har inte sett "Att baka en kladdkaka" men denna var hur som helst väldigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ahahha. Så jävla bra! Gillade alla Marabou-kakor som fanns lite här och var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Skrattade till lite när eran polare drog tumdansen i slutet. Den gången jag skrattade mest år en av era filmer var när jag såg Ultimate Fighting 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Skrattade till lite när eran polare drog tumdansen i slutet. Den gången jag skrattade mest år en av era filmer var när jag såg Ultimate Fighting 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Mm... Digestive... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Filmningen var bra, lite för långa klipp och för lite klipp ibland men man störde sig inte mycket på det. Den var annars skojsig kul att folk är kreativa! Tyckte dessutom att det var lite krullproductions stuk på den, inte för det är dåligt men tyckte bara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Gillade "Att baka en kladdkaka" bättre. Den här filmen var lite "torrare" om jag får säga det själv. Men visst skrattade jag till några gånger, och det är väl det som är huvudsaken. Edit: Den gången jag skrattade mest år en av era filmer var när jag såg Ultimate Fighting 2004 Länk till den? Redigerad 24 april, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Tack alla. Vi tycker också att "Att baka en kladdkaka" är snäppet roligare (fast vi är jäkligt trötta på den) men vi hade trots allt kul när vi gjorde den, och vi hoppas att den åtminstone fick er att dra lite på smilbanden. Vi planerar att göra flera filmer i stil med denna, i efterhand kom vi underfund med att vi borde ha döpt den till "Att spela kinaschack" istället, d v s vi planerar att göra en hel serie med stumfilmer som visar hur olika saker ska gå till. Kanske dedikerar vi även en hemsida åt det hela. eliizar: Det är väl från Krull vi fick vår inspiration från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Länk till den? Här harr do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 i loled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Det enda jag skrattade åt var när ni filmade den där fule långhåriga killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Kanske inte sååå rolig men den var iaf välgjord! Hundens skådespelarprestation/minspel är värd en Oscar btw. Redigerad 25 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts